Achizitie publica - Furnizare motorina EURO 5 sau echivalent
Detaliu pentru invitatia numarul 348909
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348909/19.06.2013
Denumire contract: Furnizare motorina EURO 5 sau echivalent
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS TECHIRGHIOLCod fiscal: 4300540, Adresa: TECHIRGHIOL, STR.DOCTOR VICTOR CLIMESCU NR.24, Techirghiol, Telefon: 0241-735622, Fax: 0241-735314
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TECHIRGHIOL, STR.DOCTOR VICTOR CLIMESCU NR.24, Techirghiol, Romania, cod postal: 906100, telefon: +40 241735622, fax: +40 241735314, persoana de contact: ALINA STOIANOF
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare motorina EURO 5 sau echivalent
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de furnizare implica achizitionarea de motorina EURO 5 sau echivalent, inclusiv serviciile de transport a produsului furnizat la sediul autoritatii contractante.Valoarea estimata pana la data de 31 decembrie (fara suplimentare) este de 75, 741.00, iar valoarea maxima estimata de 135, 741.00 lei reprezinta valoarea ce inglobeaza si cantitatile suplimentare de motorina.Optiuni: Cf. art.6 din H.G. 925/2006 autor. contr. poate achiz. supl. 12.000 litri motorina, dupa 31.12.2013
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 741 - 135, 741 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantia de participare in cuantum de 1514, 82 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile calendaristice de la data limita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie conform art.86 din HG 925/2006 prin virament bancar (OP in contul autoritatii contractante RO28TREZ2365006XXX001024, cod fiscal 4300540, deschis la Trezoreria Eforie) sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Optional Scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 4. In cazul ofertantilor din IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu odata cu depunerea ofertei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR leu/valuta din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Potrivit prevederilor art. 278.1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006 ofertantului care a depus contestatie la C.N.S.C. impotriva procedurii de atribuire contestatie ce a fost respinsa de acesta, i se va retine din cuantumul garantiei de participare constituite suma 1% din valoarea estimata a contractului, respectiv suma de 757, 41 lei.Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma si cuantumul solicitate mai sus atrage dupa sine respingerea ofertei conform prevederilor art. 33 alin. (3), lit. b din HG nr. 925/2006 si returnarea acesteia nedeschise.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.Toate declaratiile ofertantilor, asociatilor, subcontractantilor, sustinatorilor (dupa caz) vor fi prezentate in original.Certificatele/documentele emise de autoritati competente solicitate, trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru prezentarea situatiei personale, eliberate de autoritati ale tarii de origine, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 69^1, 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului sau dupa caz ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, cu exceptia obligatiilor referitoare la plata impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe vor prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare - completare Formular 5.1Nota: Documentul de mai sus va fi depus de ofertanti/asociati/terti sustinatori.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe vor prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare - completare Formular 5.22. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de administratia finantelor publice in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.3. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de serviciul de taxe si impozite din localitatea in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati.Tertii sustinatori vor depune doar Formularul 5.2 cu referire exclusiv la neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c1) si d)Cerinta nr.3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa Formularul 16 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Nota: Documentul de mai sus va fi depus numai de reprezentantul/reprezentantii ofertantului sau ai asocierii.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa Formularul 6 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interesePersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respective toate persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractului de achizitie publica in cauza sunt: Stan Adrian, Slincu Adriana, Parosanu Niculina, Chirea Lenuta, Stoianof Alina, Cojocaru Elena, Luzinschi Stefania, Ologu Vasile, Dumitriu Constantin, Valeanu Viorel, Neacsu Ion, Abdula Edvin, Abdula Ersan, Andrei Razvan Alberto, Babanica Doina Marinela, Bogoi Dan, Constandin Florea, Constandin Iulian, Fenin Semat, Ismail Temugin, Mitrenga Anastasia, Picoiu Adrian Teodor, Pucichi Danut, Saileanu Marius, Soceanu Iulian Constandin.Nota: Documentul de mai sus va fi depus de ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru asociat este obligat sa demonstreze indeplinirea cerintei prin depunerea documentelor de mai jos, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;Documentele de confirmare trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau, dupa caz, transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 1Respectarea prevederilor art.183 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOfertantii trebuie sa dovedeasca ca sunt inregistrati cu obiect de activitate (CAEN rev.2) principal sau secundar corespunzator obiectului contractului de furnizare supus achizitiei.Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu sunt inregistrati cu activitati corespunzatoare obiectului achizitiei, respectiv nu sunt inregistrate in domeniul de activitate codul/codurile CAEN necesare furnizarii produselor supuse achizitiei, conform Cod CAEN rev. sau perioada de valabilitate a acestora a expirat.In cazul persoanelor juridice/fizice romane se solicita: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Documente de confirmare :1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate, numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, care sa ateste faptul ca acesta nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic.IN CAZUL OFERTANTULUI CLASAT PE PRIMUL LOC, INAINTE DE TRANSMITEREA COMUNICARII PRIVIND REZULTATUL PROCEDURII DE ATRIBUIRE, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA ACESTUIA PREZENTAREA IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA A CERTIFICATULUI CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRUL COMERTULUI.2. Persoanele fizice autorizate vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru a fi considerat calificat, ofertantultrebuie sa faca dovada cain ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei), a livrat produse similare celor supuse achizitie, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privatiOfertantul (in cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii in masura in care experienta sa este relevanta pentru indeplinirea contractului) va trebui sa depuna o lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va completa Formularul 10-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani pentru dovedirea experientei similare.Se va completaFormularul 11 (Detalierea cel putin a unui contractinclus in Formularul 10)Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Informatii privind echipamentele tehniceOfertantul trebuie sa faca dovada detinerii mijloacelor de transport necesare pentru transportul motorinei la sediul autoritatii contractante.Se vor prezenta si depune: - Formularul 20 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, - Copii dupa documente de detinere (ex. lista obiectelor de inventar si mijloace fixe din contabilitate sau contracte de inchiriere sau contracte de leasing, sau documente ehivalente., Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor prin referire la specificatiile sau standarde relevante: standardul de calitateSR EN 590 :2010.Se vor prezenta si depune: Ofertantul va prezenta cel putin un document justificativ prvind conformitatea produsului motorinacu standardul SR EN 590 :2010, in oricare din variantele urmatoare: rapoarte de conformitate, rapoarte de evaluare, rapoarte de incercari, certificate de calitate, certificate de conformitate, declaratie de conformitate in raport cu standardul de calitateSR EN 590 :2010.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2013 10:11