Achizitie publica - Furnizare motorina Euro Diesel
Detaliu pentru invitatia numarul 282978
Regia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.
Cod de identificare fiscala: RO 27648587
Adresa: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti
Telefon: 0248/210062
Fax: 0248/210062
Denumire invitatie: Furnizare motorina Euro Diesel
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare motorina Euro Diesel
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 14.03.2011 11:45
Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Pitesti, Piata Vasile Milea nr 1, etaj 5, cam 190
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Pitesti, Piata Vasile Milea nr 1, etaj 5, cam 190
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
Valoare estimata: 516, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl privind eligibilitatea, decl privind neincadrarea in preved. art. 181, decl privind calitatea de participant, certific. constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata catre stat si locale, certific constatator emis de ORC, fisa de informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani prag min1.000.000 lei , bilant contabil la 2009, lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani, experienta similara- maxim 2 contracte a caror valoare cumulata sa nu depaseasca valoarea estimata, decl privind asigurarea standardelor de protectie a mediului, decl privind conditiile de munca si protectia muncii, ISO 9001, 14.001, 18.001 sau echivalente.
Din SEAP sau prin e-mailGarantia de participare = 8.900 lei