Achizitie publica - Furnizare Motorina Euro Diesel in regim de scutire de la plata accizelor
Detaliu pentru invitatia numarul 336710
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336710/04.10.2012
Denumire contract: Furnizare Motorina Euro Diesel in regim de scutirede la plata accizelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI IALOMITACod fiscal: 9670462, Adresa: STR. CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Telefon: 0243/231088, Fax: 0243/233407
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920033, telefon: +40 243231088, fax: +40 243233407, persoana de contact: MIORITA SUTU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul D.G.A.S.P.C. IALOMITA, STR. CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920033,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Motorina Euro Diesel in regim de scutirede la plata accizelor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare motorina EURO DIESEL fara accize, pentru alimentarea centralelor termice din Centrele aflate in subordinea DGASPC IALOMITA , in vederea incalzirii in perioada de iarna.Valoarea estimata fara TVA pana la 31.12.2012 este de 533.445 lei.Valoarea estimata fara TVA pana la 30.04.2013 este de 555.500 lei.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 555, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.668 lei( 5.334 pt.IMM) Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc. bancara sau de o soc.de asigurari ? in original (Formularul nr.12 ? Scrisoare de garantie din ?Model de Formulare?); op sau fila CEC cu confirmarea bancii ca banii au intrat in contul autorit.contr. pana la data deschiderii ofertelor, in contul DGASPC IALOMITA , CF 9670462, cont RO34TREZ3915006XXX000133 Trezoreria Slobozia IMM ?urile vor completa o declaratie (Formularul nr.10 din "? Model de Formulare?). In cazul in care CNSC respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 4313, 45 lei .Valab.Gar.Part. este de minim 90 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea -Formularul nr.3-Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006. Formularul nr. 4- Pentru persoane juridice straine se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr-una dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.- Certificate de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat si impozite si taxe localein original, copie legalizata /autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.5;
- Certificat de participare cu oferta independenta?, conf. Ordinului nr.314/2010 -Formularul nr.6-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 7-Declaratie de evitare a conflictului de interese pentru persoane cu functii de deciziePersoane din cadrul CJ Ialomita care aproba bugetul Autoritatii Contractante: Ciuperca Vasile Silvian - presedinteMusoiu Stefan - vicepresedinteMartin Ioan -vicepresedinteBucur Iulian - consilierIonescu Adrian - consilierCodleanu Mariana Georgeta - director executiv buget finantePersoane cu functii de decizie din cadrul DGASPC Ialomita: Paul Marcu- Director General, Buda Lucretia ? Director Adj. Economic, Badea Neculai ? Sef serv. EvaluareSutu Miorita Ruxanda ? Sef Serv. Th. Achizitii, Administrativ, Grecu Ileana Sef Birou Juridic, Ratunzeanu Luminita ? Sef Serviciu de Asistenta Sociala pentru persoane adulteJircu Mihaela Sef birou Relatii cu publicul, secretariat, strategiiTodica Viorica Sef Centru de Ingrijire si AsistentaSloboziaUrsu AnaReferent serv. Contabilitate DGASPC IALOMITAMacianu FloricaReferent serv. Contabilitate DGASPC IALOMITAStan Ion ? Consilier Juridic Forma de inregistrare a persoanelor juridice romane: Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Persoane juridice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident . Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), media va fi de cel putin 500.000 lei fara tva, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor., Bilantul contabil pentru exercitiul financiar2011, vizat de DGFP , sau extrase din bilanturile contabile (in cazul in care publicarea acestora este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul) din care sa reiasa cifra de afaceri, in copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1 Informatii privind capacitatea tehnica-Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertelor). Ofertantul trebuie sa prezinte detalii despre valoarea contractelor , produse livrate , durata contractului, beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Realizareaa maxim 5 contracte insotite de recomandari din care sa reiasa furnizarea de produse similare cu cele ce fac obiectul procedurii., Prezentarea autorizatiei de ? Antrepozit fiscal ? in xerocopie certificata ? conform cu originalul?, valabila la data deschiderii ofertelor. Prezentarea dovezilor ca participantii la procedura au implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001:2008 sau echivalent prin care se confirma certificarea sistemului de management al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP si de la sediul D.G.A.S.P.C. Ialomita, Slobozia, Str. C.D. Gherea nr.1
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 15:10