Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare motorina Euro Diesel in regim de scutire de la plata accizelor


Detaliu pentru invitatia numarul 333908
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARA
Numar invitatie: 333908/20.08.2012
Denumire contract: Furnizare motorina Euro Diesel in regim de scutire de la plata accizelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARACod fiscal: 9819433, Adresa: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Telefon: 0254233341, Fax: 0254234384
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare motorina Euro Diesel in regim de scutire de la plata accizelor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare MotorinaEURO DIESEL fara accize, pentru alimentarea centralelor termice din cadrul Centrului de Ingrijire si Asistenta Branisca, in vederea incalzirii in perioada de iarna
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 221, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este de 2210, 00 leipentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM.? perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor)Modalitatea de constituire a garantiei de participare: se va respecta prevederea art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006Contul de garantii al autoritatii: RO18TREZ3665006XXX000128, deschis la Trezoreria DevaDocumentul privind constituirea garantiei de participare va fi transmis in SEAP in format electronic, conformart. 17 alin(3)si art.18 din HG 1660/2006;In cazul in care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea anumitor documente in format electronic prin intermediul SEAP, documentele respective se transmit autoritatii contractante in forma si utilizandu-se modalitatea de comunicaresolicitate de aceasta, cu respectarea prevederilor ordonantei de urgenta cu privire la regulile de comunicare si transmitere a datelor, conformart. 17 alin(4)din HG 1660/2006.Este recomandabil ca scrisoarea de garantie bancara sa fie eliberata de o banca cu sediul in RomaniaAutoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 2210, 00 lei ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC in conformitate art.278 ^1 din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea documentelor: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ( formular 1); Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ( formular2). Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul-Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (formular 3)? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinatorPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Viorica Popescu- director general, Monica Georgescu-dir. gen adj ec., Sorina Carmen Grama- dir gen adj, Adela Coposescu, Ramona Tudor, Ovidiu Popa, Petrasc GabrielaPersoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Molot Mircea Ioan ?presedinte CJH, consilieri judeteni: Babau Valeriu, Barea Vasile, Blaga Iosif, Botici Ovidiu, Coltescu Marin, Costa Cosmin, Cristescu Costica, David Adrian, Damian Dana, Dobrei Lidia, Gligor Dorin, Henti Lucian, Hirghidusi Ion, Lazar Danil, Morar Nicolae, Muntean Mircia, Mutiu Florin, Petrui Ioan, Plescan Dorina, Prip Ioan, Rudeanu Mihail, Socol Ioan, Stanescu Vetuta, Stoica Raul, Staier Ioan, Toma Florian, Turdean Radu, Tolas Liliana, Vochitoiu Haralambie, Zvinca Adrian- Certificatul de participare cu oferta independenta, (Formular 4)- Declaratia privind calitatea de participant la procedura (formular 5)Nota: Se permite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Persoane juridice/fizice romane- Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea certificatului constatator emis de ONRC, emis cu maxim 30 zile anterior datei de deschidere a ofertelor, care sa confirme posibilitatea efectuarii de catre ofertant a activitatilor cuprinse la codul CAEN sub care se face achizitia.Nota: Se permite depunerea/prezentarea documentului solicitat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cerinta obligatorie: - prezentarea Autorizatiei de "Antrepozit fiscal" in xerocopie certificata ?conform cu originalul?, valabila la data deschiderii ofertelor2. Persoane juridice /fizice straine- Cerinta obligatorie: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: se solicita fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat .Cifra de afaceri solicitata este cea globala.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1se solicita depunerea documentului: - lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere care sa contina informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila on-line pe site www.e-licitatie.ro sau se poate obtine de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.08.2012 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer