Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE MOTORINA EURO5 PE BAZA DE COMANDA


Detaliu pentru invitatia numarul 346705
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA RISCA (PRIMARIA COMUNEI RISCA)
Numar invitatie: 346705/15.05.2013
Denumire contract: FURNIZARE MOTORINA EURO5 PE BAZA DE COMANDA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RISCA (PRIMARIA COMUNEI RISCA)Cod fiscal: 4674781, Adresa: Localitatea Risca, Jud. Suceava, Rasca, Telefon: +40 230570737, Fax: +40 230570577
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Risca, Jud. Suceava, Rasca, Romania, cod postal: 727465, telefon: +40 230570737, fax: +40 230570577, persoana de contact: Ion BOSINCEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA RISCA (PRIMARIA COMUNEI RISCA). Localitatea Risca, Jud. Suceava, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE MOTORINA EURO5 PE BAZA DE COMANDA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de carburanti auto tip motorina pentru autovehiculele apartinand COMUNEI RISCA. Livrarea se va face la statiile de distributie de pe o raza de maxim 50 km in jurul COMUNEI RISCA ale ofertantului si partenerilor acestuia.- Valoarea minima estimata a contractului, pana la data de 31.12.2013, este de 70.000 lei, fara TVA , pentru urmatoarele cantitati: Motorina EURO5 - 14.000 litri.- Valoarea maxima estimata a contractului, pana la data de 30.04.2014, este de 90.000 lei, fara TVA , pentru urmatoarele cantitati, ce cuprind inclusiv cele prevazute a fi achizitionate suplimentar - in baza art.6, alin (3) din HG nr. 925/2006): Motorina EURO5 - 18.000 litri.Valoarea estimata a contractului ? pana la 31.12.2013 este de 70.000 lei fara TVA.Valoarea estimata a contractului ? pana la 30.04.2014 este de 90.000 lei fara TVA.Durata contractului: Contractul de furnizare carburanti va fi incheiat pentru o perioada de 8 luni de zile, 01.05. - 31.12.2013, cu drept de prelungire a contractului dupa expirare pe o perioada de maxim 4 luni conform prevederilor H.G. nr. 925/2006, art.6. Mentionam expres faptul ca valoarea 70.000 lei reprezinta valoarea estimata la care se vor raporta si evalua ofertele, iar valoarea de 90.000 lei reprezinta valoarea maxima care include si eventualele suplimentari.Optiuni: In conformitate cu prevederile art.6 din HG 925/20068
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 000 - 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1400 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Mod de constituire: conform art. 86, ali. (1) din H.G. nr. 925/2006. In cazul constituirii prin virament bancar se va utiliza contul autoritatii contractante RO55 TREZ 5932 4510 220X XXXX deschis la Trezoreria Falticeni. Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 700 lei in conditiile prevazute de . Art. 2781 alin.( 1 ) si ( 2 ) din OUG 34/2006. Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro sau in alta valuta, echivalenta se va face la cursul oficial al BNR valabil din data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat, sustinator) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea - Formular 1;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formular 2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document in care va face referire numai la lit.a), c1) si d).3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) va completa Formular 3.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic(lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) trebuie sa completeze ? Formular 4.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formular 5.NOTA: Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Ion BOSINCEANU-primar, Iliodor CRISMARIU-viceprimar, Ana Maria RUSU-secretar, Neculai AVACARITEI-contabil, Neculai H. RUSU-responsabil ap, APETRI Gheorghe-consilier local, AVACARITEI Vasile-consilier local, RUSCANU Vasile-consilier local, CIRJA Ion-consilier local, SBIRN Gicu-consilier local, NASTACA Pavel-consilier local, SFARTZ Neculai-consilier local, CIOCAN Neculai-consilier local, RUSU Neculai-consilier local, LAMASANU Mihai-consilier local, HANDRAGEL Viorel-consilier local, FANTANARIU Gheorghe-consilier local, STEFAN Andrei-consilier local. -Pentru persoanele juridice romane: Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei, Oficiul National al Registrului Comertului ? in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, documentul original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii. Certificatul constatator trebuie sa certifice, in conformitate cu prevederileLegii nr. 26/1990, cu modificarile si completarile ulterioare, faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv sa aiba inscris in certificat codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei publice. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator emis de catre ONRC trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.-Pentru persoanele fizice romane: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Obs: Documentul solicitat se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata pentru conformitate de o persoana autorizata a operatorului economic.-Pentru persoane juridice/fizice straineDocumente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.Obs: Documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 10:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer