Achizitie publica - Furnizare motorina, minim euro 3 pe baza de bonuri valorice, comuna Sinesti judetul Ialomita
Detaliu pentru invitatia numarul 339643
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339643/19.11.2012
Denumire contract: Furnizare motorina, minim euro 3 pe baza de bonuri valorice, comuna Sinesti judetul Ialomita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Sinesti (Consiliul Local Sinesti Ialomita)Cod fiscal: 4365069, Adresa: Str. Primariei nr. 128, Sinesti, Telefon: +40 0243319506, Fax: +40 0243319506
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare motorina, minim euro 3 pe baza de bonuri valorice, comuna Sinesti judetul Ialomita
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia a 3125 litri motorina pe baza de bonuri valorice pentru carburant buldoexcavator
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 125 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
322, 50leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertei.Constituire garantie de participare: a) virament bancar in cont RO15TREZ3935006XXX001418 deschis la Trezoreria Urziceni;b) scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? in original, irevocabila si cu valabilitate de 60 de zile de la data depunerii ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea in original - formular A din sectiunea Formulare, completatsemnat si stampilat.Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati, terti sustinatori.)Daca este cazul, tertul sustinator va mentiona, in cadrul declaratiei, numai neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006 lit. a), c1) si d).Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea in original - formular B din sectiunea Formulare, completat semnat si stampilat.Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati, terti sustinatori.)Cerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala privind achita-rea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.4Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local eliberat de Primarie pentru punctul/punctele de lucru, sediile principale si secundare declarate si implicate in derularea contractului, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca este cazul, ofertantul va indica punctul/punctele de lucru, sediile principale si secundare implicate in derularea contracului, precizind aceasta printr-o declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata.Cerinta nr.5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original, completatin conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314 din oct. 2010 ? formular Cdin sectiunea Formulare; semnat si stampilat.Cerinta nr.6Declarate pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese -neincadrare in prevederile OUG 34/2006, Art. 691*) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original, intocmit in conformitate cu art. 69^1 din OUG 34 / 2006 ? formular Ddin sectiunea Formulare; semnat si stampilat;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceeace priveste organizareai, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primarul, Secretarul, Contabilul, Presedintele comisiei de evaluare, membrii comisiei de evaluare, membrii comisieide buget finante din cadrul consiliului Local.In sensul prevederilor art 691din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceeace privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Andrei Constantin - primar, Nita Dumitru Titus ? presedintele comisiei de evaluare, secretar - Gheorghe Oltia, contabil - Ivan Iuliana, Gheorghe Oltia, Stan Petruta ? membriin comisia de evaluare, Stan Ion. Constantin Stefan, Radu Ionel, Bandoi Marian, Ion Marian ? membrii comisiei de buget - finante .Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati, subcontractanti, terti sustinatori.) Cerinta nr. 1Certificat constatator, emis, de catre ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Prezentare document -in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;Daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, comisia de evaluare va solicita, pentru conformitate, certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani.Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 32.250 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii trei ani; Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internatioanale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent. In cazulunei asocieri acesta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat, pentru partea din contract.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.11.2012 12:28