Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE MOTORINA PENTRU U.A.T. ORAS HARSOVA, JUD. CONSTANTA


Detaliu pentru invitatia numarul 353553
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Harsova
Numar invitatie: 353553/10.09.2013
Denumire contract: FURNIZARE MOTORINA PENTRU U.A.T. ORAS HARSOVA, JUD. CONSTANTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul HarsovaCod fiscal: RO 7453165, Adresa: Piata 1 Decembrie 1918, nr. 1, Harsova, Telefon: +40 0241870300, Fax: +40 0241870301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata 1 Decembrie 1918, nr. 1, Harsova, Romania, cod postal: 905400, telefon: +40 0241870300, fax: +40 0241870301, persoana de contact: Carmen Mihaela Cheran, Mihaela Dominte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Harsova, Sala de sedinta a Consiliului Local, et. 1, Piata 1 Decembrie 1918, nr. 1, Harsova, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE MOTORINA PENTRU U.A.T. ORAS HARSOVA, JUD. CONSTANTA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de achizitie implica achizitionarea de motorina pentru acoperirea necesarului parcului auto din cadrul Primariei Harsova si bunei desfasurari a activitatii angajatilor
II.1.6) CPV: 09134210-2 - Motorina (0, 2) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de 8.000 lei. Cu declaratie IMM :4.000 lei. Per de valab - 60 zile de la data de depunere/primire a ofertelor. Forma de constit a GP: prin vir bancar in cont AC - RO 38 TREZ 238500214X000279 deschis la Trez Harsova. In caz de vir bancar, confirmarea se face prin extras de cont al AC la data deschiderii ofertelor; numerar la casieria Prim. Ors Harsova;prin Scrisoare GB elib in favoarea AC, cf Form nr. 11 sau polita de asigurare. GP va fi executata partial, in cf cu art. 278 1, alin. 1, lit. a) din OUG nr. 34/2006. In caz de constit a GP prin instrument bancar, clauza privind retinerea sumelor in cf cu art. de mai sus trebuie sa fie inscrisa in cadrul acestuia in mod clar. Echiv pentru o GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile . Documentul de GP va fi prezentat in lb rom sau trad leg, in cuantum si pentru perioada prev in DA. In cazul unei asocieri, documentul de GP va fi emis pentru si in numele Liderului Asocierii. Pentru reducerea cu 50% a valorii GP, acesta trebuie sa prezinte o declaratie cf Form 1C. In cazul in care ofert este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii. Pentru ofer decl necastig se va restitui GP in urma completarii Form 15. Neprez dovezii privind constit GP pana la data si ora deschiderii ofert atrage respingerea ofertei. AC are dreptul de a retine GP dupa cum urm: isi retrage of in per de valab a acesteia; oferta sa fiind stab castig nu constituie gar de b exec in termen de pana la 15 zile de la semnarea contr; of sa fiind stabilta castig, refuza sa semneze contr in per de valab a of. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNCS sau care a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre A.C. a masurilor de remediere necesare, suma calculata cf art. 278^1/OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
5 % din val contr fara TVA, cf HG 1045/2011. GBE se poate constitui si prin prezentarea unui instrument de garantare emis de o soc bancara sau de asigurari, cf. art.90 alin.(1) din HG 925/2006 actual. GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trez Statului din cadrul org fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE inDA. AC va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trez Harsova pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al AC care se prezinta unitatii Trez Harsova, cat si de unitatea Trez Harsova la solicitarea scrisa a AC in favoarea careia este constituita GBE, cf art. 91 din HG nr. 925/2006. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Nota: In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM, se aplica reduceri de 50% pentru GBE. Se va prezenta Declaratia privind incadrarea in categ IMM ? Formular nr. 1C. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza individual.Modul de restituire a GBE si termenul: in termen de 14 zile de la data de finalizarii contractului de furnizare daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Instructiuni privind asociereaSe va completa: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul 9b Declaratie privind lista asociatilor), completata de ofertant sau imputernicitul acestuia, indiferent daca are sau nu asociati. In situatia in care nu foloseste asociati, ofertantul va face mentiunea ?NU ESTE CAZUL? in tabelul inclus in formular.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere (Formularul 10) ? Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Instructiuni privind subcontractareaSe va completa: a)Lista cuprinzand subcontractantii (Formularul 12 Declaratie privind lista subcontractantilor), completata de ofertant indiferent daca are sau nu subcontractanti. In situatia in care nu foloseste subcontractanti, ofertantul va face mentiunea ?NU ESTE CAZUL? in tabelul inclus in formular.Nota: Autoritatea contractanta nu solicita indeplinirea criteriilor de calificare pentru subcontractanti, dar resursele umane si materiale ale subcontractantilor declaratise iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.? In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor, cu exceptia cerintei nr.3.? Nu se solicita demonstrarea indeplinirii cerinteloreventualilor subcontractanti, cu exceptia cerintei nr. 4, respectiv neincadrarea in dispozitiile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .? In cazul depunerii unei oferte individuale/commune/ sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor nr.1, 2 si 4 respectiv neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art.180, art.181 lit.a), c1) si d) precum si neincadrarea in situatiile prevazute deart.691 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.? In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta (Formularul 2).? Toate declaratiile ofertantilor, asociatilor, subcontractamtilor, sustinatorilor (dupa caz) vor fi prezentate in original.? Certificatele/documentele emise de autoritati competente solicitate, trebuie sa fievalabile la data limita de depunere a ofertelor si pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.? Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoarepentru prezentarea situatiei personale, eliberate de autoritati ale tarii de origine (cazier judiciar, cazier fiscal, certificate de atestare fiscala, certificate de plata a impozitelor si taxelor locale, alte documente echivalente), in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.? In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.? Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.? Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.? Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 691, 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, cu exceptia obligatiilor referitoare la plata impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Cerintanr.1: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiileart. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta urmatoarele documente: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare - completare Formular 12. cazier judiciar pentru persoana juridica, emis de serviciile de cazier judiciar de la nivelul inspectoratelor de politie judetenein a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati/terti sustinatoriCerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe vor prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare - completare Formular 1D2. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, emis de administratia finantelor publicein a careiraza teritoriala operatorul economic isi are sediul.3. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, emis de serviciul de taxe si impozite din localitateain a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.(1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Fiecare dintre documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , valabile la data limita de depunere a ofertelor, la care se va alatura traducerea legalizata acestora in limba romana..(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.(4) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei4.Cazier fiscal pentru persoana juridica, emis de directia generala a finantelor publice a judetului in a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati.Tertii sustinatori vor depune doar Formularul 1D cu referire exclusiv la neincadrarea in situatiile prevazute de art.181lit.a), c1) si d)Cerinta nr.3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completaFormularul 3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Nota: Documentul de mai sus va fi depus numai de reprezentantul/reprezentantiiofertantului sau ai asocierii.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completaFormularul 4 ? Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Tudor Nadrag; Bratianu George; Mosoianu Dragos C-tin; Popa Victorita; Cheran Carmen; Dominte Mihaela si consilierii locali: Bratianu George, Bucsan Maria, Bujenita Alexandru, Chirita Ionel, Dia Ionel, Fricatel Vladimir, Gae Ionel, Ionescu Viorel, Mihai Tudor, Moroianu Valerica, Popa Gheorghe, Radu Silvia, Radulescu Ion Cristian, Singeorzan Volumia, Toma Ionel, Topor Alexandra, Tromiadis Mircea, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de catre tertul sustinator (daca este cazul).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Nota: Documentul de mai sus va fi depusde reprezentantul/reprezentantiiofertantului sau ai asocierii/ subcontractanti/terti sustinatori. Cerinta nr. 1Respectarea prevederilor art.183 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOfertantii trebuie sa dovedeasca ca sunt inregistrati cu obiect de activitate (CAEN rev.2) principal sau secundar corespunzator obiectului contractului de furnizare produse supus achizitiei: Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu sunt inregistrati cu activitati corespunzatoare obiectului achizitiei, respectiv nu sunt inregistrate in domeniul de activitatecodul/codurile CAEN necesare furnizarii de produse supuse achizitiei, conform Cod CAEN rev.2.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul persoanelor juridice/fizice romane se solicita: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate, numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita acestuia prezentarea in original sau copie legalizata a certificatului constatator emis de oficiul registrul comertului.2. Persoanele fizice autorizatevor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita: 1.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens.Documentele de mai sus trebuie sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: 1.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru asociat este obligat sa demonstreze indeplinirea cerintei prin depunerea documentelor de mai sus, pentru partea din contract pe care o realizeaza.2.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul sustinator /tertii sustinatori;3.Documentele de mai sus trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico-financiaraSe va completa Formular 6 : Informatii generale.a) Se vor prezenta informatii privind cifra medie de afaceri globala pentru ultimii trei ani :2010, 2011 si 2012.Declaratie privind Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 800.000 lei fara TVA sau echivalentul sumei in Euro/alta valuta la cursul mediu BNR aferent anilor 2012, 2011 si 2010.Conversia din/in euro/alta valuta se va face la cursul leu/euro/alta valuta mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.b) Operatorul economic care se incadreaza in categoria IMM beneficiaza de prevederile Legii 346/2004: reducerea cu50% a valorii solicitate pentru demonstrarea cifrei medii de afaceri, pe baza declaratiei din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Se va completa Formular 1CNota: Documentul va fi prezentat in original de ofertant/ofertant asociat., Cerinta nr. 2Bilant ContabilVor fi prezentate: - bilanturile contabile sau extrase de bilant aferente exercitiilor financiare 2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate de organele competente.- alte documente echivalente (declaratie fiscala, s.a.)Pentru persoane juridice straine: Prezentarea bilantului contabil sau extrase de bilant contabil pentru anul 2010, 2011 si 2012, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul (individual sau asociere, caz in care fiecare asociat va prezenta aceste documente), vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente echivalente.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine in copiecertificata pentru conformitate cu originalul, insotite de o traducere autorizata a acestora.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro /alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude din procedura oferta depusa de ofertantul care prezinta informatii incorecte, respectiv acestea nu coincid cu rezultatele ce reies in urma verificarii concordantei dintrecifra de afaceri declarata si cifra de afaceri conformbilantului contabil inregistrat si depus la Directia Generala a Finantelor Publice, pe fiecare din anii respectivi.Nota: Documentele solicitate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? de ofertant/ofertant asociat., Va fi prezentat: Angajamentul ferm al tertului sustinator ? Formularul 16.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Pentru a fi considerat calificat, ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa faca dovada cain ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei) a dus la bun sfarsit in calitate de contractor principal/ asociat/subcontractant, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati, unul sau mai multe contracte constand in produse similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 400.000 de lei fara TVA., Informatii privind statiile de distributie a carburantilor.Conditia minima pentru calificarea ofertantului este ca acesta sa detina (in proprietate, inchiriere sau contract de distributie , angajament de punere la dispozitie) cel putin 1 statie de distributie a carburantilor in orasul Harsova, jud.Constanta. Ofertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile specifice obiectului contractului.Implementarea si mentinerea standardelor de asigurarea calitatii nu pot fi indeplinite de tertul sustinator in favoarea ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer