Achizitie publica - Furnizare motorina si benzina pentru autovehiculele si utilajele apartinand Primariei Municipiului Falticeni
Detaliu pentru invitatia numarul 328638
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328638/05.06.2012
Denumire contract: Furnizare motorina si benzina pentru autovehiculele si utilajele apartinand Primariei Municipiului Falticeni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul FalticeniCod fiscal: 5432522, Adresa: str. Republicii, nr. 13, Falticeni, Telefon: 0230/542056, Fax: 0230/544942
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Republicii, nr. 13, Falticeni, Romania, cod postal: 725200, telefon: +40 230542056, fax: +40 230544942, persoana de contact: Vasile-Iulian Morosanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Falticeni, strada Republicii, nr. 13, sala de sedinte "Iorgu Radu".
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare motorina si benzina pentru autovehiculele si utilajele apartinand Primariei Municipiului Falticeni
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia urmatoarelor cantitati estimative de combustibili auto: - benzina 7800 litri- motorina 26.506 litri
II.1.6) CPV: 09134210-2 - Motorina (0, 2) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 163, 387 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie 3268 lei. Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cunatumul prevazut anterior, pentru o perioada de 90 de zile, calculate incepand cu data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in procent de 10% din valoarea fara tva a contractului se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Astfel, executantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Neincadrarea in situatia prev. de art. 180, art. 69 si art.69 indice 1 din OUG 34/2006 - declaratie eligibilitate (Formular 1) 2.Neincadrarea in sit. prev. de art 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular 2) 3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular 3) 4.Pers. ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar - ing. Vasile Tofan, Director tehnic Octavian Perju, Cons. jur Simona Ciocan, sef serv Contabilitate Laura Florea, sef serv. Achizitii Pub. Iulian Morosanu, sef serv Utilitati Publice- Ghe. Pascaru5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Anexa 16) 6.Informatii privind asociatii (Formular 13) 1.Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004) ? daca este cazul.Formularul 16 ? Declaratie IMM ;2.Pentru persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri ) valabil pentru anul 2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1, valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 300.000 lei, 2.Informatii privind persoana care sustine ofertantul sau asocierea (art. 186 din OUG 34/2006)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a indeplinit cel putin un contract privind livrarea de benzina si motorina cu o valoare minima de 160.000 lei.Prezentarea unei recomandari/document constatator care sa confirme livrarea de produse similare.Pentru echivalarea valorii contractului se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte, 2.Ofertantul trebuie sa aiba cel putin o statie de comercializare motorina si benzina la nivel local (extins cu maxim 5 km fata de limitele teritoriale ale Municipiului Falticeni)., 3.Posibilitatea achizitiei benzinei pe baza de bonuri sau carduri valorice., 4.Ofertantul sa aiba statii de alimentare in cel putin urmatoarele judete din tara: Suceava, Bucuresti, Neamt, Bistrita Nasaud, Iasi, Constanta, 5.Informatii privind persoana care sustine ofertantul sau asocierea- prez. angajament ferm in forma autentica al pers. sustinatoare, 6.Inf.subcontractanti 1.Certificat privind respectarea normelor in vigoare privind asigurarea calitatii produselor comercializate - certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este accesibila pe SEAP, anexa la prezenta invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 11:03