Achizitie publica - Furnizare motorina si benzina pentru autovehiculele si utilajele apartinand Primariei Municipiului Falticeni, sub forma de bonuri sau carduri valorice
Detaliu pentru invitatia numarul 351200
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351200/26.07.2013
Denumire contract: Furnizare motorina si benzina pentru autovehiculele si utilajele apartinand Primariei Municipiului Falticeni, sub forma de bonuri sau carduri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul FalticeniCod fiscal: 5432522, Adresa: str. Republicii, nr. 13, Falticeni, Telefon: +40 230542056, Fax: +40 230544942
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Republicii, nr. 13, Falticeni, Romania, cod postal: 725200, telefon: +40 230542056, fax: +40 230544942, persoana de contact: Vasile-Iulian Morosanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Falticeni, strada Republicii, nr. 13, sala de sedinte "Iorgu Radu".
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare motorina si benzina pentru autovehiculele si utilajele apartinand Primariei Municipiului Falticeni, sub forma de bonuri sau carduri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea urmatoarelor cantitati estimative de combustibili, sub forma de bonuri sau carduri valorice, pentru autoturismele si utilajele apartinand achizitorului: - benzina 7800 litri, - motorina 20.158 litri
II.1.6) CPV: 09134210-2 - Motorina (0, 2) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie 3360 lei. Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cunatumul prevazut anterior.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilatate a ofertei (90 de zile calendaristice calculate incepand cu termenul limita de primire a ofertelor mentionat in invitatia de participare). Autorit contractanta va retine contestatorului din garantia de particip in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1.680 lei in masura in care Consiliul National de Solutionare a contestatiilor respinge contestatia sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. Ofertantul poate constitui garantia de participare si in alte monede avandu-se in vedere cursul valutar BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in procent de 10% din valoarea fara tva a contractului se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Astfel, executantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. c) Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform Art. 92 alin (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Neincadrarea in situatia prev. de art. 180, art. 69 si art.69 indice 1 din OUG 34/2006 - declaratie eligibilitate (Formular 1) 2.Neincadrarea in sit. prev. de art 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular 2) 3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular 3) 4.Pers. ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? Primar - Gheorghe-Catalin Coman, Viceprimar - Gheorghe Aldea, secretar municipiu - Mihaela Busuioc, director general - Paul Buhlea, director economic -Maria Bulaicon, director tehnic - Anton Nafornita; director Piata - Balau Laurentiu; sef serv. Utilitati Publice- Ghe. Pascariu; sef serv. Contabilitate- Laura Florea; sef serv. Resurse Umane- Raileanu Nicu; sef serv. Asistenta Sociala - Elena Rotaru; sef serv. Achiz.Pub. - Iulian Morosanu; sef serv. Imp. si Taxe- Marinela Gontariu; sef serv. Urbanism - Catalin Fodor; sef birou Juridic - Sergiu Dumitriu.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Anexa 16) 6.Informatii privind asociatii (Formular 13)7.Inf.subcontractanti - Se va completa si depune Anexa 7.2.2.12 G , informatii privind proportia in care contractul de furnizare urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora 1.Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004) ? daca este cazul.Formularul 16 ? Declaratie IMM ; 2.Pentru persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul 2013, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri ) valabil pentru anul 2013.3. Persoanele fizice/juridice romane vor prezenta Certificat Constatator emis de ONRC;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1, valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 300.000 lei, 2.Informatii privind persoana care sustine ofertantul sau asocierea (art. 186 din OUG 34/2006)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a indeplinit cel putin un contract privind livrarea de benzina si motorina cu o valoare minima de 160.000 lei. In acest sens se vor anexa certificate / documente / contracte/ recomandari/document constatator / procese-verbale de receptie contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar mentionat in Lista principalelor contracte de livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani. Pentru echivalarea valorii contractului se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, 2.Ofertantul trebuie sa aiba cel putin o statie de comercializare motorina si benzina la nivel local (extins cu maxim 5 km fata de limitele teritoriale ale Municipiului Falticeni) iar, la nivel national, ofertantul sa aiba statii de alimentare in cel putin urmatoarele judete din tara: Bucuresti, Neamt, Bistrita Nasaud, Iasi, Constanta, Timisoara, Cluj, 3.Informatii privind persoana care sustine ofertantul sau asocierea- prez. angajament ferm al pers. sustinatoare Certificat valabil ISO 9001/2008 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2013 12:44