Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare motorina SR EN 590


Detaliu pentru invitatia numarul 327189
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA PETRODAVA
Numar invitatie: 327189/18.05.2012
Denumire contract: Furnizare motorina SR EN 590
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA PETRODAVACod fiscal: 2613460, Adresa: STRADA CUIEJDI NR. 34, Piatra-Neamt, Telefon: 0233216816, Fax: 0233211666
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare motorina SR EN 590
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare motorina EN 590. Ritmul de aprovizionare este de cca. 6000 L , in functie de fondurile alocate si de necesitati.
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 518, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2180 lei reprezentand 1% din valoarea minima estimata. perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate ofertei.Garantia se poate constituiprin virament bancar sau print-un instrument de garantare emis in consitiile legiide o societate bancara sau de o societate de asigurari.Contul unitatii noastre este RO 86TREZ4915005XXX000128 deschis la trezoreria Piatra Neamt (CUI 2613460).Aceasta se poate depune si la casieria unitatii.Se va retine 1% din garantie in conditiile prevederilor art 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se solicita in procent de 5% din pretul contractului fara TVA.Pretul contractului va fi determinat de cantitatea minima estimata si de pretul ofertat.Aceasta se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/asigurare care va fi anexata in original la contract. Data constituirii garantiei de buna executie va fi de maxim 14 zile de la data semnarii contractului si va fi valabila pe toata perioada de derulare a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A)Se solicita pentru persoane juridice / fizice rezidente in Romania: 1.Certificat de cazier fiscal emis de organul fiscal competent. Se solicita in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2.Certificat de atestare fiscala emis de organul fiscal competent pentru dovedirea platii obligatiilor catre bugetul general consolidat. Se solicita in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Certificat fiscal emis de organul fiscal competent pentru dovedirea platii taxelor si impozitelor locale. Se solicita in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta ? conform modelului din Ordinul ANRMAP nr. 314 / 12.10.2010.(formular F12)5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34 / 2006 actualizata.(formular F11)Persoanele cu functie de conducere si implicate in procesul derularii procedurii sunt: Inspector sef col. Nitica IoanContabil sef Baghiu MihaelaSef serviciu logistic lt. col. Gaman ClaudiuConsilier juridic col. Butnaru GavrilOfiter tehnic Popa CatalinSubofiter tehnic Archip MarcelContabil Stefura ClaudiaSubofiter Achizitii Nohai Stefan6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180, 181 din OUG 34 / 2006 actualizata.(formular F2).7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular nr.F1)B)Se solicita pentru persoane juridice / fizice nerezidente in Romania documente echivalente celor de la litera A), traduse in limba romana de traducator autorizat;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180, 181 din OUG 34 / 2006 actualizata, vor fi depuse si de tertul sustinator.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34 / 2006 actualizata, va fi depusa de subcontractanti si de tertul sustinator.Situatii de excludere: Ofertantul care se incadreaza in oricare din prevederile art. 69^1 , 180, 181 din OUG 34 / 2006 actualizata;Ofertantii trebuie: -Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul consolidat.-Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele privind impozitele si taxele locale, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local. 1.Pentru persoanele juridice cu sediul in Romania, se solicita Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Se solicita in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita operatorului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.2.Pentru persoanele fizice cu sediul in Romania, se solicita Autorizatia de functionare. Se solicita in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Pentru persoanele fizice sau juridice cu sediul in alte state, se solicita documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Se solicita in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Situatii de excludere: Ofertantul care nu poate dovedi forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si care nu are in obiectul de activitate furnizarea de carburanti auto.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate pentru ultimii trei ani .Cifra medie de afaceri trebuie sa fie mai mare de 1, 5 ori din valoarea estimata a contractului (1, 5x218000lei =327000 lei / 1, 5x50317euro=75475, 5euro)., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana in conditiile specificate de OUG 34/2006 art. 186. In acest caz se solicita angajamentul ferm al persoanei sustinatoare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, certificata debeneficiari, Declaratie privind privind mijloacele de transport omologate, angajate pentru derularea contractului, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana in conditiile specificate de OUG 34/2006 art. 190. In acest caz se solicita angajamentul ferm al sustinatorului in forma autentica, In situatia in care ofertantul subcontracteaza o parte din contract, partea care urmeaza sa o subcontracteze si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi vor fi precizate in Lista cu subcontractantii si specializarea acestora Asigurarea privind implementareasistemului de management al calitatii ISO 9001 emis de un organism recunoscut pe plan national sau international
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in format electronic prin intermediul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer