Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare motorina sub forma de bonuri valorice pentru auto si motorina pentru salupa


Detaliu pentru invitatia numarul 347386
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Regionala pentru Accize si Operatiuni Vamale Constanta
Numar invitatie: 347386/27.05.2013
Denumire contract: furnizare motorina sub forma de bonuri valorice pentru auto si motorina pentru salupa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Regionala pentru Accize si Operatiuni Vamale ConstantaCod fiscal: 4301413, Adresa: Bdul. TOMIS 312 A, Constanta, Telefon: +40 0241519244, Fax: +40 0241692408
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare motorina sub forma de bonuri valorice pentru auto si motorina pentru salupa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SE VA FURNIZA MOTORINA SUB FORMA DE BONURI VALORICE PENTRU AUTO SI MOTORINA FARA ACCIZA PENTRU SALUPA DIN DOTAREA DJAOV TULCEA (DE CATRE FURNIZOR AUTORIZAT CA DISTRIBUITOR SAU CA ANTREPOZIT FISCAL DE COMBUSTIBIL PENTRU NAVIGATIE CONFORM LEGISLATIEI IN VIGOARE)
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 709.67 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)Cuantumul garantiei de participare este in procent de2%din valoarea estimata fara TVA a contractului , respectiv: - pentru lotul 1:1951, 61lei;
- pentru lotul 2:322, 58lei.2) Constituirea garantiei de participare (conform art. 86 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare) : a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/ societate de asigurari in favoarea DRAOV Constanta.Instrumentul de garantare trebuie sa prevadadaca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau- neconditionat , respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Documentul (instrumentul de garantare) va fiscanat si depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare, iar originalul va fi depus la sediul Autoritatii contractante pana la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor.b) prin virament cu ordin de plata in contul DRAOV Constanta , nr. RO61TREZ2315005XXX000402, deschis la Trezoreria Municipiului Constanta;c) prin depunerea de numerar la casieria unitatii.3) Garantia trebuie sa fie irevocabila ;4) Valabilitatea garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.5)Garantia poate fi depusa si in valuta.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara limitei de depunere a ofertelor cu 5 zile.6)Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5 %din valoarea contractului fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie: -Scrisoare de garantie bancara de buna executie(conform formular Sectiunea IV ? Formularul nr.4 );
-Ordin de plata achitat in contul Directiei Regionale pentru Accize si Operatiuni Vamale Constanta: RO 61 TREZ2315005XXX000402 deschis la Trezoria Constanta sau prin depunerea de numerar la casieria unitatii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: .Declaratie privind eligibilitatea -completare formular Sectiunea IV- Formularul 1;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-completare Formular nr. 6 din Sectiunea IV ;prezentare declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea, la data deschiderii ofertelor, a obligatiilor catre bugetul local si catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Prezentare declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilor-;
-Prezentare ?certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010 -completare formular Sectiunea IV- Formularul 8;
-Prezentare declaratie pe propria raspundere privind privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-completare formular Sectiunea IV- Formularul 9, conform Lista anexa la Formular nr. 9 privind persoanele ce detin functii de decizie: 1.Director executiv- DIMA VIOREL CONSTANTIN2.Sef serviciu FCAS- BUCUR SILVIA3.Sef serviciu juridic-SERBAN MARIANA4.Comisia de evaluare oferte, compusa din: PRESEDINTE -POTLOG VALERIA -consilier superior serv. FCASMEMBRII : GRAMENI CLAUDIA-consilier juridic asistent Serv. JuridicTRANCUTA IULIANA-Inspector asistent birou RUOPMOLOGANI IASEMIN-Inspector asistent SOVMAMEMBRII DE REZERVA: LESNIC NELI-Inspector Serv.JURIDIC ( pentru presedinte)SERBAN MARIANA -consilier juridic superior Serv. Juridic( pentru membru)STANEI CAMELIA-Inspector principal Serv. SFCEM ( pentru membru)DUMITRU IANCU-Inspector asistent Serv. SOVMA ( pentru membru) Prezentare Certificat de inregistrare a persoanei juridice emis de Camera de Comert si Industrie Certificatul trebuie sa certifice faptul ca societatea apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului (copie);In evaluare, autoritatea contractanta va solicita, ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Autorizare pentru livrarea produselor*Se va prezenta Autorizarea de distribuitor sau de Antrepozit fiscal de combustibil pentru navigatie, conform Norme metodologice (HG 44/2004) pct 113.1.2, de aplicare a art. 206 60, litera b, din Codul Fiscal (Legea 571/2003 cu completarile si modificarile ulterioare)-Formular emis de organisme acreditate in domeniu- numai pentru LOTUL 2-Carburant pentru salupa.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri: Avand in vedere art. 185 alin. (1) lit. c) din OUG 34/2006 Cifra de afaceri globala anuala, va trebui sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a achizitiei, pentru fiecare lot in parte.(documentele doveditoare fiind bilanturile contabile pentru anii 2010, 2011, 2012 tinand cont si de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind dotarile specificela care se anexeaza o Lista privind locatia statiilor teritoriale de alimentare cu motorina-numai pentru Lotul 1, Certificat de conformitate produsSe vor prezenta certificate de conformitate cu normeleeuropenevalabile la data depunerii ofertelor, stabilita conform art. 172, alin.1 din OUG nr. 34/2006 si Raport de inspectie aferent combustibilului ofertat MOTORINA EURO DIESEL 5SREN 590. Informatii privind masurile de protectiamediului: Prezentare Declaratie privind asigurarea standardelor de protectie a mediului, declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2013 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer