Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare motorina sub forma lichida


Detaliu pentru invitatia numarul 344481
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Cpt. Dumitru Croitoru al Judetului Sibiu
Numar invitatie: 344481/29.03.2013
Denumire contract: Furnizare motorina sub forma lichida
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul pentru Situatii de Urgenta Cpt. Dumitru Croitoru al Judetului SibiuCod fiscal: 4240839, Adresa: str. Vasile Carlova 16-22, Sibiu, Telefon: 0269/211212, Fax: 0269/218265
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare motorina sub forma lichida
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze prin contracte subsecvente: Motorina lichida
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 516, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul-5.160 lei. Valabilitatea-cel putin 30 de zile incepand de la data limita de depundere a ofertei .Modalitate de constituire-virament bancar sauorice instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Dovada constituirii garantiei de participare se vascana si se va atasa in format electronic in sectiunea special prevazuta in SEAP, pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentrudeschiderea ofertelor. Date pt.virament bancar: Trezoreria Sibiu, cont RO35TREZ57623610120XXXXX, cod fiscal 4240839. In cazul I.M.M.garantia de participare, se constituie in procent de 50%. Pentru incadrarea la I.M.M. se va prezenta formularul nr. 5, completat. DacaC.N.S.C. respinge, ca nefondata, o eventuala contestatie, A.C. va retine contestatorului, din garantia de participare, suma de 4296 leiconform art.278^1 alin.1, litera b) din O.U.G.34/2006.Pentru sumele depuse in valuta, se va face echivalenta leu/valuta la cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul-5% din valoarea, fara TVA, a fiecarui contract subsecvent, conform art.89 alin.2) din H.G.925/2006. Modul de constituire: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, caredevine anexa la contract; print depunerea unui ordin de plata sau fila cec la casieria autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, princare se confirma faptul ca este indeplinita aceasa cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta Formularul nr.1.Cerinta nr.2Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, princare se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta Formularul nr.2.Cerinta nr.3Declaratia pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasa cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta Formularul nr.3.Cerinta nr.4Certificat de participare cu oferta independenta, cf.ordinului ANRMAP nr.314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasa cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta Formularul nr.4.persoanelor ce detin functie de decizie in cadrul Inspectoratului pentru situatii de urgenta ?Cpt. Dumitru Croitoru?1. Lt.Col. Balcu Laurentiu Cosmin cu functia de Inspector sef/ordonator de credite2. Mr. Crapciu Camelia Elena cu functia de p.Contabil sef3. Mr. Cioroianu Catalin Doru cu functia de sef serviciu logistic4. Lt.col. Pacala Mirela cu functia de ofiter compartimentul financiar5. Lt. Boaru Mihai Ioan cu functia de sef compartiment tehnic, 6.Sg.maj. Constandache Roxana cu functia de subofiter compartimentul achizitii publice, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic;obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depundere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantuluicontabil de la data de 31.12.2011 inregistrat de catre organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1prezentarea listei principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani Certificat ISO 9001 sau similar in termen de valabilitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer