Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare munitie diferite calibre si grenade


Detaliu pentru invitatia numarul 346284
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.114/2011 (Achizitii in domeniul apararii si securitatii)
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Numar invitatie: 346284/08.05.2013
Denumire contract: Furnizare munitie diferite calibre si grenade
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANECod fiscal: 4453144, Adresa: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 212082525, Fax: +40 213174965
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050041, telefon: +40 212082525, fax: +40 213174965, persoana de contact: Directia de Logistica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050041, telefon: +40 212082525, fax: +40 213174965, persoana de contact: Directia de Logistica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare munitie diferite calibre si grenade
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se intentioneaza achizitionarea de munitie diferite calibre si grenade, conform precizarilor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 35331500-8 - Cartuse (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 728, 080 - 1, 719, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
NR. LOT/VALOARE (LEI) 1/15.000, 2/6.000, 3/1.500, 4/600, 5/ 700, 6/500, 7/200, 8/200, 9/200, 10/400, 11/200, 12/4.000, 13/3.000Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se poate constitui in oricare din urmatoarele forme: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire-prin ordin de plata.Cont I.G.P.R. garantii: RO57TREZ7005005XXX000205 deschis la A.T.C.P.M.B, Cod fiscal :4453144Pentru garantia de participare constituita in alta valuta, data de referinta a echivalentei va fi cursul stabilit de BNRcu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Cuantumul garantiei ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G nr. 34/2006 : NR. LOT/VALOARE (LEI): 1/4.549, 99;2/3.200; 3/770; 12/2.201, 6; 13/1.612, 80
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din pretul, fara T.V.A., al contractului subsecvent. Mod de constituire : conform prevederilor art. 90 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1.Cerinta 1 : Certificarea/confirmarea tuturor situa?iilor prevazute in Certificatul de participare la licita?ie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta : Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 1 din Sectiunea III?in original.2.Cerinta 2 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.150 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 114/2011 , cu modificarile si completarile ulterioare : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 150 din O.U.G nr. 114/2011, cu modificarile si completarile ulterioare ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 2 din Sectiunea III?in original.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica : Inspector general al Politiei Romane - chestor sef de politie TOBA PETRE, adjunct Inspector general al Politiei Romane ? chestor principal de politie PARVU DUMITRU, director Directia Financiara ? comisar sef de politie Tuicu Carmen Camelia, Director Directia Juridica: comisar sef de politie RO?AN CALIN, imputernicit director Directia de Logistica - comisar sef de politie ing. POPA CEZAR, sef Serviciu Achizitii Publice - Comisar de politie DRAGNEA MARIUS, sef Serviciu Tehnic ? comisar sef de politie RUSU MARCEL, responsabil procedura - subcomisar de politie FLOREA FLORINA.Obs.: Neincadrarea in prev. art. 150 din O.U.G nr. 114/2011 constituie obligatie pentru ofertan?i, asociati, subcontractan?i.3.Cerinta 3: Neincadrarea in dispozitiile art. 155 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 114/2011, cu modificarile si completarile ulterioare : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 155 din O.U.G nr. 114/2011 cu modificarile si completarile ulterioare ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 3 din Sectiunea III?in original.Obs.: Neincadrarea in prev. art.155 din O.U.G nr. 114/2011 constituie obligatie ?i pentru tert sustinator.4.Cerinta 4: Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 156 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 114/2011, cu modificarile si completarile ulterioare : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 156 din O.U.G nr. 114/2011 cu modificarile si completarile ulterioare? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea III?in original.Tot pentru indeplinirea cerintei se vor depune ?i urmatoarele documente: ?Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul.?Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Obs: 1. Neincadrarea in prev. art. 155 si 156 din O.U.G nr. 114/2011 constituie obligatie pentru ofertan?i ?i terti sustinatori. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1.Cerinta 1 : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare : Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul. Pentru indeplinirea cerintei se va depune certificatul men?ionat din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (principal sau secundar)furnizarea produselor ce fac obiectul lotului pentru care se depune oferta. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru activitatea care face obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer