Achizitie publica - Furnizare nisip D.S.Prahova
Detaliu pentru invitatia numarul 326604
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326604/14.05.2012
Denumire contract: Furnizare nisip D.S.Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in seap www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare nisip D.S.Prahova
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare nisip sort 0-3 mm
II.1.6) CPV: 14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 860 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 137, 20 lei.Mod de constituire : -Numerar la caseria Directiei Silvice Prahova , -Prin virament bancar in contul RO53BRDE 300 SV 2110 6963000 deschis la BRD Ploiesti, -sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data prevazuta ca termen limita de depunere a ofertelor. Daca este cazul se va prezenta Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, intocmita conform LEGE Nr. 346 din 14 iulie 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, la vedere , daca este cazul, pentru constiturea a numai 50% din garantia de participare . Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art.278^1 este de 68, 60 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonata de urgenta a Guvernului nr.34, aprobapa prin legea nr. 337-2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Formularul 1 din Sectiunea Formulare , completat , semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al operatorului economic. Cerinta nr. 2 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonata de urgenta a Guvernului nr.34, aprobapa prin legea nr. 337-2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Formularul 2 din Formulare , completat , semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al operatorului economic. Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va prezenta Formularul 3 din Sectiunea Formulare, completat , semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al operatorului economic. Cerinta nr. 4 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din Ordonata de urgenta a Guvernului nr.34, aprobapa prin legea nr. 337-2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Formularul 4 din Sectiunea a III- a , completat , semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al operatorului economic si dupa caz si de subcontractant si de tertul sustinator. Persoanele cu functii de decizie din cadrul Directiei Silvice Prahova: Anghel Octavian, Radu Elvira, Carjan Viorel, Udroiu Claudiu, Kissinger Ady . Se va prezenta Certificat constatator emis de ONRC cu cel mult 30 zile , inainte de datastabilita ca termen limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulteca operatorul economic are in obiectul de activitate comercializarea prodeselor ce fac obiectul viitorului contract.Modalitatea de prezentare : certificat , , conform cu originalul?? sau in original, sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata la prezenta invitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2012 10:27