Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare notebook-uri, calculatoare PC cu monitor LCD si server in cadrul proiectului "POSDRU"


Detaliu pentru invitatia numarul 274075
Autoritate contractanta
SCOALA NATIONALA DE SANATATE PUBLICA, MANAGEMENT SI PERFECTIONARE IN DOMENIUL SANITAR BUCURESTI
Cod de identificare fiscala: 26328134
Adresa: Str. Vaselor, nr. 31, sector 3, Bucuresti
Telefon: 0753093219
Fax: 021/253.21.15
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare notebook-uri, calculatoare PC cu monitor LCD si server in cadrul proiectului "POSDRU"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizarea de notebook-uri, calculatoare PC cu monitor LCD si server in cadrul proiectului POSDRU "Promovarea incluziunii sociale prin dezvoltarea resurselor umane si institutionale din asistenta medicala comunitara" ID: 18786 finantat din Fondul Social European
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 30.11.2010 14:18
Data limita de depunere a ofertelor: 13.12.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Scoala Nationala de Sanatate Publica, Management si perfectionare in Domeniul Sanitar Bucuresti, str. Vaselor nr.31, sector 2, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.12.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala Nationala de Sanatate Publica, Management si perfectionare in Domeniul Sanitar Bucuresti, str. Vaselor nr.31, sector 2, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 227, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1)declaratie privind eligibilitatea;2)declaratie privind neincadrarea in la art.181;3)certificat de participare la procedura cu oferta independenta;4)Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata (generale si locale);5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura;6)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(original);7)Copie dupa Certificatul Unic de Înregistrare;8)Copie dupa Bilantul contabil la 31.12.2009; 9)Informatii privind cifra de afaceri (Cifra deafaceri medie anuala 200.000 RON; 10)Declaratie privind lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani; 11)Lista de experienta similara (3 contracte similare si alte 3 recomandari; 12)Informatii privind sub-contractantii; 13)Standarde de asigurarea calitatii; 14)garantia de participare = 4540 lei(in original); 15)declaratie privind personalul angajat;
documentatia este atasata in SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer