Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE NUTRETURI COMBINATE


Detaliu pentru invitatia numarul 328647
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA GRADINA ZOOLOGICA
Numar invitatie: 328647/05.06.2012
Denumire contract: FURNIZARE NUTRETURI COMBINATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA GRADINA ZOOLOGICACod fiscal: 4505375, Adresa: Str. Vadul Moldovei, Nr. 4, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021.269.06.02, Fax: 021.269.06.05
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vadul Moldovei, Nr. 4, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014033, telefon: +40 0212690602, fax: +40 0212690605, persoana de contact: Birou achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Secretariatul institutiei, Str. Vadul Moldovei, Nr. 4, Sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE NUTRETURI COMBINATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare de nutreturi combinate. Cantitatea de nutreturi combinate este utilizata pentru hrana pasarilor si animalelor din colectia Gradinii Zoologice. Furnizorul va livra de regula lunar cantitatea de nutreturi combinate specificata in caietul de sarcini, la sediul achizitorului. Orice livrare va fi facuta conform comenzilor achizitorului, tinand seama de situatiile speciale comunicate de catre acesta.Ofertele vor fi elaborate pentru o perioada de 7 (sapte) luni 2012, la o valoare estimata de autoritatea contractanta de 145.000, 00 lei (Ron), in functie de care se vor elabora si evalua ofertele.
II.1.6) CPV: 15710000-8 - Furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :2.900, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul autoritaatii RO82 TREZ 7015 010X XX00 0316, deschis la Trezoreria Sector 1; b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formulare. Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 2 % din valoarea contractului, fara TVA, conform prevederilor art.90, alin.(1), (2), (3), din H.G. nr.925/2006, si H.G. nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea ofertantilor in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Completata conform formular nr. 2, in original;2.Declaratie privind neincadrarea ofertantilor in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Completata conform formular nr. 3, in original;3.Declaratie privind neincadrarea ofertantilor in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Completata conform formular nr. 4, in original;Persoane cu functie de decizie: Director Dr. Oprea Ancuta Elena, Sef Serviciu Aprovizionare Ing. Dorcea Sabin, Inspector de specialitate Ing Coanda Mariana4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depunde oferta.Se prezinta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;5.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depunde oferta. Se prezinta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;6.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completata conform formular 1, in original. Certificat constatator emis de ONRC din care sarezulte obiectul de activitate.Se prezinta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completarea formularului nr. 5 - Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Se solicita ca ofertantul sa fii indeplinit in ultimii 3 ani cel putin un contract ce a avut ca obiect furnizarea de produse similare. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii produselor, conform ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer