Achizitie publica - Furnizare ovaz
Detaliu pentru invitatia numarul 331669
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331669/12.07.2012
Denumire contract: Furnizare ovaz
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M. 0575 Bucuresti - Directia Generala de Jandarmi a Municipiului BucurestiCod fiscal: 4340676, Adresa: Str. Linia de Centura, Fort Magurele, Bucuresti, Telefon: 424.62.40, Fax: 424.62.40
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare ovaz
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea in 15 zile de comanda ferma a autoritatii contractante a 95.000 kg ovaz (65.000 kg. la sediul autoritatii contractante din Soseaua de Centura, Fort Magurele, Bucuresti, si 30.000 kg. la sediul din str. Ariesi nr. 21-23, Voluntari, judetul Ilfov) si plata acestora in 30 de zile de la receptie.
II.1.6) CPV: 03211600-9 - Ovaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va depune garantia de participare in valoare de 3040 lei prin una din modalitatile de constituire prevazute de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Viramentul bancar se va efectua in contul autoritatii contractante nr. RO25TREZ7055005xxx000180 deschis la Trezoreria sector 5 Bucuresti. Perioada de valabilitate a garantiei va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul sa nu se afle in situatiile prevazute de art. 180 , in cele prevazute de art. 181 si in cele prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functii de decizie din partea autoritatii contractante cu atributii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Meran Eugen - Director general, Mohorea Mariana - Contabil sef, Enache Marian - Adjunctul directorului general, Ciochina Anne- Marie - consilier juridic, Nistor Bogdan - ofiter specialist achizitii, Gales Andrei - ofiter specialist achizitii, Niculae Ionel - subofiter operativ. Persoanele care aproba bugetul necesar derularii contractului: Pop Gavril ? imputernicit Inspector general al Jandarmeriei Romane si Costache Marius ? Director Directia financiara. Se vor completa declaratii pe propria raspundere (formularele nr. 1, 2 si 3 din sectiunea FORMULARE).Ofertantul va prezenta "Certificatul de participare cu oferta independenta" ( formularul nr. 4 din sectiunea FORMULARE) conform Ordinului 314/2010 a Presedintelui ANRMAP privind prezentarea unei declaratii pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Ofertantul va prezenta certificatul constatator eliberat de Oficiul registrului comertului de pe langa ministerul justitiei sau tribunalul teritorial competent din care sa rezulte ca are in obiectul de activitate furnizarea produselor ce urmeaza a fi achizitionate. Mentionam ca acest document este necesar la data deschiderii ofertelor si pentru ca membrii comisiei de evaluare a ofertelor sa semneze declaratia de impartialitate si confidentialitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata integral in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 12:23