Achizitie publica - FURNIZARE OXIGEN MEDICAL
Detaliu pentru invitatia numarul 329851
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329851/19.06.2012
Denumire contract: FURNIZARE OXIGEN MEDICAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL MEDGIDIACod fiscal: 4300752, Adresa: STR. ION CREANGA, NR. 18, Medgidia, Telefon: 0241810690, Fax: 0241810931
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE OXIGEN MEDICAL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE OXIGEN MEDICAL, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 24111900-4 - Oxigen (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 432, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 8640 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor Garantia de participare se constituie prin: a)Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul prevazut in documentatie. Se depune in original la sediul spitalului pana la data limita de depunere a ofertelor. b)Virament bancar in contul de garantii: RO59TREZ2325006XXX004982, Beneficiar: SPITALUL MUNICIPAL MEDGIDIA, CUI: 4300752 c)Restituirea garantiei de participare: -Pentru ofertele declarate necastigatoare sau respinse se restituie in termen de 3zile lucratoare de la inchiderea procedurii -Pentru ofertele declarate castigatoare in termen de 3 zile lucratoare de la semnarea contractului Neatasarea dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efect descalificarea ofertantului (art. 33 alin. 3, lit. b din HG. 925/2006). Conditii de retinere: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare , ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. c) in conformitate cu prevederile art.278 ^ 1, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cuatum de 4212 lei;
Garantie de buna executie
5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara T.V.A., Se va constitui prin: - scrisoare bancara de garantie de buna executie emisa in favoarea autoritatii contractante avand aceeasi valabilitate cel putin cu cea a contractului subsecvent (FORMULAR 15) sau prin - ordin de plata in contul RO59TREZ2325006XXX004982 deschis la TREZORERIA MEDGIDIA cod fiscal 4300752 Modul de restituire a garantiei de buna executie: la solicitarea prestatorului, in maxim 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a serviciilor, daca Autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 -DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA-FORMULAR 1 A- semnat, stampilat, scanat in format .pdfIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadruCerinta nr. 2 -DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181-FORMULAR 1B - semnat, stampilat, scanat in format .pdfPentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 181 a OUG 34/2006 .Cerinta nr. 3 -DECLARATIE privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de intereseFORMULAR 1C - semnat, stampilat, scanat in format .pdf (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functii de conducere din cadrul autoritatii contractante: Manager Dr. Busu Stere ; Dir. Medical Dr. Petre Aureliea; Dir. Financiar Ec. Talapan CristinaCerinta nr. 4 - CERTIFICAT de participare la procedura cu oferta independenta, cf. Ord.314/2010FORMULAR 16 - semnat, stampilat, scanat in format .pdfCerinta nr. 5 - DECLARATIE privind calitatea de participant la proceduraFORMULAR 13 - semnat, stampilat, scanat in format pdf 1.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in copie scanat in format .pdf2.Aviz de functionare a operatorului economic emis de MSP , in copie scanat in format .pdf3 Autorizatie de punere pe piata eliberata de Ministerul Sanatatii - Agentia Nationala a Medicamentului, scanata in format .pdf4.Autorizatie ISCIR pentru umplere, reparare, verificare tehnica tuburi oxigen, scanata in format .pdf
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 15:08