Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare pachet echipamente pentru imagistica Medicina Interna / Urologie


Detaliu pentru invitatia numarul 333832
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BACAU
Numar invitatie: 333832/17.08.2012
Denumire contract: Furnizare pachet echipamente pentru imagistica Medicina Interna / Urologie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BACAUCod fiscal: 4278728, Adresa: Strada Spiru Haret, nr. 2 - 4, Bacau, Telefon: +40 234534000/1391, Fax: +40 234517424/515184
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Spiru Haret, nr. 2 - 4, Bacau, Romania, cod postal: 600114, telefon: +40 234534000/1391, fax: +40 234517424/515184, persoana de contact: TEOFIL ROSU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Bacau, Str. Spiru Haret, Nr.2-4, Cod Postal 600114, Serviciul Licitatii si Atribuire Contracte, Pavilion Pediatrie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare pachet echipamente pentru imagistica Medicina Interna / Urologie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare pachet echipamente pentru imagistica Medicina Interna / Urologie(ecograf 3D cu sonda pentru abdomen pentru medicina interna si ecograf portabil cu sonda endorectala pentru urologie).
II.1.6) CPV: 33112000-8 - Echipament de imagistica ecografica, cu ultrasunete si Doppler (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 306, 372 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3064 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Dovada constituirii garantiei de participare va fi trimisa in original autoritatii contractante, astfel incat sa ajunga pana cel mai tarziu in data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor, la adresa SJU Bacau, Str. Spiru Haret, Nr.2, Cp 600114.Contul de garantie al Spitalului Judetean de Urgenta Bacau este RO 31 TREZ 0615 006 XXX 00 6582 Trezoreria Bacau, cod fiscal 4278728.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art.89 alin.1.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/12006, cu completarile si modificarile ulterioare.Persoane cu functii de conducere: Manager-Stoica Dan; Dir.Fin-Cont.Ec. Popa George Adrian, Sef Serviciu Licitatii Dragomir Doina, Sef Birou Licit. Rosu Teofil, Sef Birou Juridic Cj. Cristea Bogdan Nicolae, Birou Licitatii Cj. Rotaru Valeriu Eugen, Exp. cooptat Dr. Doina Sargu, Membrii Comitetului Director Manager-Stoica Dan, Direc.Financ.Ctb Ec.Popa Adrian, Direct. Medical Dr. Ciobanu Valerica, Direc. lngrijiri As.pr. Pricopi Geanina, Membrii Consiliului de Administratie al SJU : Dr. Mihai lchim, Sova Lucian, Ceocea Costel, Sarghi Zamfira, Lucaci Cecilia.Declaratie privind eligibilitatea conf. art. 180 din OUG 3412006 cu modificarile si completarile ulterioare, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 3412006, cu modificarile si completarileulterioare, Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificat eliberat de catre Directia lmpozite si Taxe Locale. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Aviz de functionare si anexa elibetat de M.S. valabil la data deschiderii ofertei.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta spre conformitate documentul de mai sus (certificatul constatator) in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil si recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantut isi poate dovedi capacitatea economico - financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari din ultimii trei ani Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.08.2012 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer