Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE PACHETE CU ALIMENTE


Detaliu pentru invitatia numarul 285648
Autoritate contractanta
Municipiul Bistrita
Cod de identificare fiscala: 4347569
Adresa: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita
Telefon: 0263-237323, 0263-223923
Fax: 0263-237323, 0263-224706
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: FURNIZARE PACHETE CU ALIMENTE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: FURNIZARE PACHETE CU ALIMENTE
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 26.03.2011 10:22
Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA MUNICIPIULUI BISTRITA, P-ta Centrala nr. 6, Biroul Relatii cu publicul.
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deschiderea ofertelor are loc la sediul Primariei municipiului Bistrita, P-ta Centrala nr. 1, la data de04.04.2011 ora 14:00 .
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
Valoare estimata: 360, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratii privind eligibilitatea-Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Certificate constatatoare cu privire la îndeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si general consolidat, valabile la data deschiderii ofertelor.-Autorizare pentru livrarea produselor-Certificat constatator emis de O.R.C. de pe lânga Tribunalul teritorial;
-Copie dupa Certificatul de înregistrare emis de Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala;
-Declaratie privind mijloacele de transport sidistributie;
-Lista principalelor livrari de produse similare efectuatein ultimii 3 ani.
Documentatia de atribuire se afla postata pe SEAP la sectiunea "Documentatie si clarificari" atasata prezentei invitatii. Garantia de participare la procedura este de 5.000 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer