Achizitie publica - FURNIZARE PACHETE CU ALIMENTE
Detaliu pentru invitatia numarul 321663
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321663/12.03.2012
Denumire contract: FURNIZARE PACHETE CU ALIMENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Municipala de Servicii SocialeCod fiscal: 28749733, Adresa: str.Dornei nr.12, Bistrita, Telefon: 0263/230524, Fax: 0263/230513
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Dornei nr.12, Bistrita, Romania, cod postal: 420032, telefon: +40 263230524, fax: +40 263230513, persoana de contact: Camelia Iuliana Nicolae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Municipala de Servicii Sociale, Serviciul Financiar contabil, str.Dornei nr.12, Bistrita, telefon: +40 263230524, persoana de contact: Camelia Iuliana Nicolae
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PACHETE CU ALIMENTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare pachete cu alimente familiilor si persoanelor aflate insituatii deosebite, conform Legii 416/2001, cu ocaziasarbatorilor de Paste, Rusalii, Adormirea Maicii Domnului, Ziua Mondiala a Alimentatiei si Craciun.
II.1.6) CPV: 15614100-6 - Orez cu bob lung (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie de participare=6.600, 00 lei;valabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Cod fiscal al autoritatii contractante: 28749733;Garantiadeparticipare se constituie prin viramentbancarin contul RO52TREZ10124680257XXXXX sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentuldegarantaretrebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectivla prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Instrumentulde garantare va prevedea in mod obligatoriu si anagjamentul societatii bancare/de asigurari de a plati autoritatii contractante o suma(respectiv 3.300, 00 lei)determinata conform art 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC.Nota: Ofertantii care efectueaza plata on-line au obligativitatea prezentarii unui extras de cont bancar prin care se confirma efectuarea tranzactiei, pana la data si ora deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie conform prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datoratepentru facturi partiale. Instrumemtul de garantare va fi prezentat in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul constituirii prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ofertantul castigator este obligat sa deschida, la unitatea trezoreriei statului dincadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in care vadepune suma de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului, faraTVA.Restituirea garantiei de buna executie se face conform HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 (Completare Formular nr.3);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 (Completare Formular nr.4);Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curenteCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare Formular nr.5; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completare Formular nr. 6-Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1.Dl. Dreptate Radu-Director execuriv2.Dna. Magerusan Onita Ioana-Sef Serviciu Financiar Contabil, 3.Dna.Nicolae Camelia-Sef birou administrativ, 4.Dna. Hriscu Luciana-Consilier juridic, 5.Dna. Cornea Mihaela-Consilier, 6.Varjan Cornelia- Inspector asistent, Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice romaneCertificat constatator, in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ? conform cu originalul ?, emis de ORC, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (cod CAEN: 4729)Pentru persoane fizice romaneAutorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoanele juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului. Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele vor avea anexate traducerile autorizate in limba romana.Nota.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie cu mentiunea "conform cu originalul", autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentelor in original/copie legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document in forma solicitata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico -financiara - informatii generale-ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010 sau 2009, 2010, 2011).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca ace?tia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Declaratie privind detinerea ( in chirie sau proprietate personala)a unui spatiu de depozitare pentru situatia in care ofertantul va fi declarat castigator.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 09:50