Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE PACHETE CU ALIMENTE


Detaliu pentru invitatia numarul 345813
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Municipala de Servicii Sociale
Numar invitatie: 345813/23.04.2013
Denumire contract: FURNIZARE PACHETE CU ALIMENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Municipala de Servicii SocialeCod fiscal: 28749733, Adresa: str.Dornei nr.12, Bistrita, Telefon: 0263/230524, Fax: 0263/230513
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Dornei nr.12, Bistrita, Romania, cod postal: 420032, telefon: +40 263230524, fax: +40 263230513, persoana de contact: Camelia Iuliana Nicolae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Municipala de Servicii Sociale, str.Dornei nr.12, Bistrita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PACHETE CU ALIMENTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE PACHETE CU ALIMENTE
II.1.6) CPV: 15614100-6 - Orez cu bob lung (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 298, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5.966, 00 lei;valabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR aferent datei de publicare a invitatiei de participare.Cod fiscal al autoritatii contractante: 28749733;Garantiadeparticipare se constituie prin viramentbancarin contul RO52TREZ10124680257XXXXX deschis la Trezoreria Bistrita, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Instrumentul de garantare va prevedea in mod obligatoriu si angajamentul societatii bancare/de asigurari, de a plati autoritatii contractante o suma determinata conform art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv, suma de 2983, 00 lei in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante, localitatea Bistrita, strada Dornei nr. 12, luni-joi intre orele 8.00-16.00;vineri intre orele 8.00-13.00.In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt I.M.M (completare Formular nr. 7), garantia se reduce la jumatate.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului de furnizare, fara TVA, si se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ofertantul castigator este obligat sa deschida, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune este de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt I.M.M (completare Formular nr. 7), garantia se reduce la jumatate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180-Completare Formular nr. 3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-Completare Formular nr. 4;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formular nr.5Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Completare Formular nr.14Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1Completare Formular nr.6, Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Avram George, consilier local/viceprimar; Antal Attila, consilier local; Bria Dumitru Alexandru, consilier local; Gagea Maxim, consilier local; Hangan Sorin, consilier local; Ilies Narcisa Simona, consilier local; Kiss Laszlo, consilier local; Moldovan Vasile, consilier local; Molnar Iosif Augustin, consilier local; Muthi Adrian Gelu, consilier local; Moisil Filip, consilier local; Peteleu Ioan, consilier local/viceprimar; Kozuc Andrei, consilier local; Sarmasan Mihai Lucian, consilier local; Rus Constantin, consilier local; Rusu Andrei, consilier local; Seserman Sorin Alin, consilier local; Tabara Camelia, consilier local; Talos Florin, consilier local; Tuta Gheorghe, consilier local; Toniuc Alexandru Marian, consilier local; Dreptate Radu Ioan, director execuriv DMSS; Magerusan Onita Ioana sef serviciu financiar contabil DMSS; Nicolae Camelia, sef birou administrativ DMSS;Hriscu Luciana Maria, consilier juridic; Pasca Anita, inspector DMSS; Ciupe Emilia, consilier superior; Lacatus Marcela, consilier superior DMSS; Bulcu Daniela, consilier, DMSS; Cioba Ana, referent superior DMSS.Nota: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1, Formularul nr. 6, se va completa atat de catre ofertanti cat si de catre asociati, sustinatori, subcontractanti, daca este cazul. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale ( inregistrare ), persoane juridice/fizice romane/strainePentru persoane juridice- Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limitade depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care, Certificatul constatator este depus in copie autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte documentul in original/copie legalizata;Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru persoane fizice- Certificat de inregistrare si Autorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident. De asemenea ofertantii vor prezenta Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri)in termen de valabilitatela data limita de depunere a ofertelor pentru anul calendaristic in curs. Informatiile din documentele prezentate trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se vor anexa traducerile autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatii generale privind situatia economico - financiaraCifra medie globala de afaceri, pe ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012 ), trebuie sa fie mai mare sau egala cu 596.000, 00 lei. Valoarea in EURO a cifrei medii globale de afaceri se va calcula la cursul mediu comunicat de BNR pentru ultimii 3 ani. Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre BCE pentru anul respectiv(info: www.ecb.ro).Se vor prezenta bilanturile contabilesau extrase de bilant, documente aferente anilor 2010, 2011 si 2012.Bilanturile contabile sau extrasele de bilant vor fi prezentate numai in cazul in care publicarea acestor documente este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Se pot prezenta si orice alte documente doveditoare (certificate) echivalente in conformitate cu prevederile art. 185 alin (2) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.Documentele se pot prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie conforma cu originalul, insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritati competente, care sa certifice indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri. Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.3Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca dispune de spatiu de depozitare corespunzator, necesar indeplinirii obligatiilor contractuale sau ca in cazul in care va fi declarat castigator si nu dispune de spatiu de depozitare corespunzator, va inchiria un spatiu de depozitare, pentru indeplinirea obligatiilor contractuale., Cerinta nr.2Prezentarea de livrari de produse alimentare, similare efectuate in baza unui numar maxim de 5 contracte, a caror valoare/valoare cumulata, sa fie cel putin egala cu valoarea de298.000, 00 lei, fara TVA. Pentru contractul/contractele propus/propuse la cerinta minima privind experienta similara se vor prezenta in mod obligatoriuurmatoarele documente : contract/contracte sau parti relevante din contract/contracte si copie proces-verbal de receptie a produselor / documente constatatoare/certificari de buna executieemise sau contrasemnate de beneficiari.Pentru conversia in lei, daca contractul este incheiat in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul in care contractul a fost semnat., Cerinta nr.1Lista principalelor livrari de produse alimentare efectuate in ultimii 3 ani ( impliniti la data stabilita pentru depunerea ofertelor ), continand valori, perioade si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.atasata invitatiei de participare;Se va descarca de la adresa www.digisign.ro/servicii/digisigner/, utilitarul de semnare documente pentru fisierele semnate electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer