Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Furnizare pachete cu produse alimentare"


Detaliu pentru invitatia numarul 321470
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Lipnita (Primaria Comunei Lipnita)
Numar invitatie: 321470/07.03.2012
Denumire contract: "Furnizare pachete cu produse alimentare"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Lipnita (Primaria Comunei Lipnita)Cod fiscal: 4896001, Adresa: STR. MORII NR. 350, Lipnita, Telefon: 0241856545, Fax: 0241856545
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MORII NR. 350, Lipnita, Romania, cod postal: 907165, telefon: +40 241856545, fax: +40 241856545, persoana de contact: FLORINA-VERONICA DURAC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Lipnita, Str. Morii, nr. 350, Lipnita, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Furnizare pachete cu produse alimentare"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare pachete cu produse alimentare conform cerintelor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 775 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 1.935, 00 lei. Perioada de valabilitate :90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire: conf. Art. 86 alin. (1) din HG nr.925/2006.a)scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr.5 din Sectiunea IV - Formulare.b)OP in contul autoritatii contractante RO04TREZ2425006XXX000308, deschis la Trezoreria Baneasa, cod fiscal 4896001, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta.c)depunere la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar.d) instrument de asigurare emis de o societate de asigurari.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadru procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantie de participare a ofertantului contestator, suma de 967 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este stabilita la 10% din valoarea contractului, fara tva. Modalitatea de constituire: conf. Art.89 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din situatiile de plata contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se constituie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 6, din Sectiunea IV ? Formulare.Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular si terti sustinatori daca este cazul.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederileart.181. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.7, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG. nr.34/2006;Cerinta nr. 3: Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 4: Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.Certificatele fiscale se vor depune in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depunaaceste certificate.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci trebuie sa fie acceptate: -fie o declaratie pe propria raspundere;
-fie o declaratie autentica data in fata unui notar.Va fi exclus de la procedura operatorul economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, conform art.181, lit.c) din OUG 34/2006;Cerinta nr.5: Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 8, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Deasemenea acest document se va depune si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.6: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 15 din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depunein original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.Cerinta nr.7: Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Prezentare Declaratie de neincadrare in prevederileart. 69^1 OUG 34/2006 conform Formular nr. 16, din Sectiunea IV - Formulare.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Onescu Florin Georgel - primar, Durac Florina Veronica ? responsabil cu achizitiile publice, Burcea Ioan, viceprimar ? presedinte comisie de evaluare, Geileanu Nela, secretar ? membru in comisia de evaluare, Coman Constantin, contabil ? membru in comisia de evaluareDocumentul se depunein original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Deasemenea acest document se va depune si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. 1. Persoane juridice/fizice romane(prin persoana fizica se intelege persoana fizica autorizata): Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor alimentare care fac obiectul procedurii de achizitie. Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;codul unic de inregistrare;sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);structura actionariatului;numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;domeniul de activitate principal;domeniile de activitate secundare;situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Certificatul constatator se va depune in original/copie legalizata/ copie conform cu originalul;Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2. Persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie saateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara; se va prezentat fisa de Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie, insotita de Lista privind principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani;, Autorizatie sanitara pentru mijloacele de transport, in termen de valabilitate, in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea "Conform cu originalul"; mijloacele de transport vor fi autorizare de Directia Sanitar Veterinara si Siguranta Alimentelor Judeteana, Mostre din produsele ofertate.Pana la data si ora limita de depunere a ofertei, operatorul economic are obligatia de a depune, la sediul autoritatii contractantemostre din produsele ofertate, ambalate, marcate si etichetate conform cerintelor prevazute in caietul de sarcini.In cazul acceptarii ofertei, produsul livrat va respecta aceleasi conditii de calitate, ambalare si etichetare ca si mostra prezentata., Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora.Declaratiava contine toti subcontractantii cu care ofertantul intentioneaza sa incheie contracte de subcontractare, indiferent de contributia acestora la indeplinirea contractelor.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare, Declaratie de conformitate/ certificate de calitate pentru produsele ofertate;, 1.Se solicita completarea formularului privind experienta similara.Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada existentei a cel putin un contract avand ca obiect livrare de produse similare care fac obiectul prezentei proceduri, cu o valoare egala sau mai mare de 96.000 lei, fara tva. Operatorul economic care nu satisface aceaste cerinte va fi descalificat.2.Se va prezenta copie, stampilata ?conform cu originalul?, proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare;3. Se va prezenta copie, stampilata ?conform cu originalul?, recomandare/ certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, de la beneficiar.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor. Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", in domeniul prezentei proceduri, in termen de valabilitate.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nota: Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatuluiISO 9001:2008, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2012 09:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer