Achizitie publica - "Furnizare pachete cu produse alimentare"
Detaliu pentru invitatia numarul 321470
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321470/07.03.2012
Denumire contract: "Furnizare pachete cu produse alimentare"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Lipnita (Primaria Comunei Lipnita)Cod fiscal: 4896001, Adresa: STR. MORII NR. 350, Lipnita, Telefon: 0241856545, Fax: 0241856545
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MORII NR. 350, Lipnita, Romania, cod postal: 907165, telefon: +40 241856545, fax: +40 241856545, persoana de contact: FLORINA-VERONICA DURAC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Lipnita, Str. Morii, nr. 350, Lipnita, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Furnizare pachete cu produse alimentare"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare pachete cu produse alimentare conform cerintelor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 775 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este stabilita la 10% din valoarea contractului, fara tva. Modalitatea de constituire: conf. Art.89 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din situatiile de plata contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se constituie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie, insotita de Lista privind principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani;, Autorizatie sanitara pentru mijloacele de transport, in termen de valabilitate, in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea "Conform cu originalul"; mijloacele de transport vor fi autorizare de Directia Sanitar Veterinara si Siguranta Alimentelor Judeteana, Mostre din produsele ofertate.Pana la data si ora limita de depunere a ofertei, operatorul economic are obligatia de a depune, la sediul autoritatii contractantemostre din produsele ofertate, ambalate, marcate si etichetate conform cerintelor prevazute in caietul de sarcini.In cazul acceptarii ofertei, produsul livrat va respecta aceleasi conditii de calitate, ambalare si etichetare ca si mostra prezentata., Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora.Declaratiava contine toti subcontractantii cu care ofertantul intentioneaza sa incheie contracte de subcontractare, indiferent de contributia acestora la indeplinirea contractelor.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare, Declaratie de conformitate/ certificate de calitate pentru produsele ofertate;, 1.Se solicita completarea formularului privind experienta similara.Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada existentei a cel putin un contract avand ca obiect livrare de produse similare care fac obiectul prezentei proceduri, cu o valoare egala sau mai mare de 96.000 lei, fara tva. Operatorul economic care nu satisface aceaste cerinte va fi descalificat.2.Se va prezenta copie, stampilata ?conform cu originalul?, proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare;3. Se va prezenta copie, stampilata ?conform cu originalul?, recomandare/ certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, de la beneficiar.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor. Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", in domeniul prezentei proceduri, in termen de valabilitate.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nota: Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatuluiISO 9001:2008, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2012 09:52