Achizitie publica - Furnizare pachete rechizite scolare pentru elevii din unitatile de invatamant preuniversitar din Municipiul Bucuresti
Detaliu pentru invitatia numarul 333953
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333953/20.08.2012
Denumire contract: Furnizare pachete rechizite scolare pentru elevii din unitatile de invatamant preuniversitar din Municipiul Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Scolar al Municipiului BucurestiCod fiscal: 4203563, Adresa: Str. Icoanei, nr. 19, Sector 2, Bucuresti, Telefon: 2112949, 2123779, Fax: 2112949
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Icoanei, nr. 19, Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020451, telefon: +40 12112949, fax: +40 12112949, persoana de contact: Crenguta Nicu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti, str. Icoanei nr. 19, sector 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare pachete rechizite scolare pentru elevii din unitatile de invatamant preuniversitar din Municipiul Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare pachete rechizite scolare pentru elevii din unitatile de invatamant preuniversitar din Municipiul Bucuresti, conform caietului de sarcini, astfel: Numar pachete Tip I ? clasa pregatitoare ? 550 pacheteNumar pachete Tip II ? clasa I -580 pacheteNumar pachete Tip III -clasele II-IV - 1520 pacheteNumar pachete Tip IV- clasele V-VII - 1010 pacheteNumar pachete Tip V- clasa a VIII-a - 340 pachete
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 088 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
?Garantia de participare va fi de1720 leiModul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia pentru participare se exprima in lei sau intr-o valuta liber convertibila si va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante; documentul prin care se constituiegarantia de participare se va prezenta in original si va fi atasat (in afara) coletului cu oferta. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art. 88 din HG 925/ 2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 din HG 925/ 2006.Autoritatea contractanta in functie de decizia Consiliului de Solutionare a Contestatiilor va aplica prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/ 2006.
Garantie de buna executie
se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contrac, in cuantum de 10 % din valoarea contractului. Garantia de buna executie a contractului, va fi constituita in termen de 3 zile de la data intrarii in vigoare a contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de buna executie va fi restituita in termen de 12 zile de la data semnarii procesului-verbal de receptie a produselor, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50% va prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea -Declaratie pe propria raspundere. Completata in conformitate cu FORMULAR 2 din capitolul de Formulare - original. Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform FORMULAR 3 din capitolul de Formulare - original.3. Certficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate emis de organelle competente ale Ministerului Finantelor Publice ?original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale emis de organelle competente aleAdministratiei Publice Locale ?original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform FORMULAR 4 din capitolul de Formulare - original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul ISMB: Constantin Traistaru- inspector scolar general, comisia de evaluare: Nicu Crenguta -presedinte, Matei Iuliam Emi, Gherghina Ileana, Burlacu Mirela ? membri6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Se va completa si atasa Formularul nr. 11 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura.?7. Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta -Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se va completa si ata?a Formularul nr. 10 ? Certificat privindparticiparea la licitatie cu oferta independenta.? Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste faptul ca: a) obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Prezentareadocumentelor seva face in conformitate cu prevederile art.183 din OUG 34/2006.Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident? traducere autorizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ?Informatii privindcifra de afaceripe ultimii 3 ani.Cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani a contractantului principal sa fie de cel putin 172.170 leiFisa de informatii generale (Formularul 5 din capitolul de Formulare) - original. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu annual lei/ valuta comunicat de BNR/ BCE., ?Bilantul contabilpe anul 2009, anul 2010 si 2011, insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente si /sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara - in copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Lista principalelor furnizari similare efectuate in ultimii 3 aniCompletarea fomularului-tabel, cuprinzand valori, perioade furnizare, beneficiari / cantitati, dupa caz, conform FORMULAR 6 din capitolul de Formulare- original., ?Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a efectuat in ultimii 3 ani a cel putin unui contract in domeniul livrarii de bunuri similare cu obiectul contractului cu o valoare egala sau mai mare de 86.080 lei exclusiv TVASe va completa si atasa Formularul nr. 7 ?Experienta similara? insotit de copii dupa informatiile din contractele declarate necesare pentru demonstrarea cerintei, procesele verbale de receptie - cu mentiunea: , ,conform cu originalul? , semnate si stampilate de ofertant din care sa se poata identifica clar data contractului, suma contractului impreuna cu recomandari in original/copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila -Formularulnr. 8 ? ?Recomandare? care sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile contractuale., ?Mostre - Oferta va fi insotita de cate o mostra pentru fiecare pachet de rechizite scolare cu toate produsele solicitate. Pachetele prezentate vor trebui sa fie in conformitate cu prevederile caietului de sarcini (clasa pregatitoare, clasa I, clasele II-IV, clasele V-VII, clasa a VIII-a) si sa contina integral cantitatile solicitate pentru fiecare din ele. Mostrele se vor prezenta cu aviz de expeditie. Acceptarea lor, de catre achizitor este conditie obligatorie pt incheierea contractului., ?Informatii privind subcontractantii Standarde de asigurare a calitatii -Certificat de atestare ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.08.2012 15:55