Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare pachete rechizite scolare pentru elevii din unitatile de invatamant preuniversitar din Municipiul Bucuresti, conform caietului de sarcini.


Detaliu pentru invitatia numarul 338826
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti
Numar invitatie: 338826/05.11.2012
Denumire contract: Furnizare pachete rechizite scolare pentru elevii din unitatile de invatamant preuniversitar din Municipiul Bucuresti, conform caietului de sarcini.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Scolar al Municipiului BucurestiCod fiscal: 4203563, Adresa: Str. Icoanei, nr. 19, Sector 2, Bucuresti, Telefon: 2112949, 2123779, Fax: 2112949
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Icoanei, nr. 19, Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020451, telefon: +40 12112949, fax: +40 12112949, persoana de contact: Crenguta Nicu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti, str. Icoanei nr. 19, sector 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare pachete rechizite scolare pentru elevii din unitatile de invatamant preuniversitar din Municipiul Bucuresti, conform caietului de sarcini.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare pachete rechizite scolare pentru elevii din unitatile de invatamant preuniversitar din Municipiul Bucuresti, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 088.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 1.720 lei. Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia pentru participare se exprima in lei sau intr-o valuta liber convertibila si va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante; documentul prin care se constituie garantia de participare se va prezenta in original si va fi atasata (in afara) coletului cu oferta. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din HG 925/ 2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 din HG 925/ 2006. Autoritatea contractanta in functie de decizia Consiliului de Solutionare a Contestatiilor va aplica prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/ 2006.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro/ alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de livrari produse este de 10% din valoarea contractului de livrare produse, fara TVA.Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract .Garantia de buna executie a contractului se va constitui in termen de 3 zile de la data intrarii in vigoare a contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de buna executie va fi restituita in termen de 12 zile de la data semnarii procesului-verbal de receptie a produselor, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a darantiei de buna executie la 50% va prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/ 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea -Declaratie pe propria raspundere. Completata in conformitate cu FORMULAR 2 din capitolul de Formulare - original.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform FORMULAR 3 din capitolul de Formulare - original.3. Certficat privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat emis de organele competente ale Ministerului Finantelor Publice?original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ?original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun oferteleIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform FORMULAR 4 din capitolul de Formulare - original. Persoanele cu functie de decizie din cadrul ISMB, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Constantin Traistaru- inspector scolar general, comisia de evaluare: Nicu Crenguta -presedinte, Matei Iulian Emi, Gherghina Ileana, Burlacu Mirela ? membrii, Vasile Aurelia ? contabil sef.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Operatorii economici participan?i la procedura trebuie sa indeplineasca ?i sa cunoasca condi?iile prevazute de legisla?ie pentru a participa la procedura. Se va completa ?i ata?a Formularul nr. 11 ?Declara?ie privind calitatea de participant la procedura.?7.Certificat privind participarea la licita?ie cu oferta independenta- Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concuren?a, in vederea asigurarii unei competi?ii reale. In acest sens, vor prezenta o declara?ie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordan?a cu regulile de concuren?a.Se va completa ?i ata?a Formularul nr. 10 ? Certificat privindparticiparea la licita?ie cu oferta independenta.? Persoane juridice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. Certificatul trebuie sa fie valabil la data depuneriiofertei, care sa ateste faptul ca: a) obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Prezentareadocumentelor seva face in conformitate cu prevederile art.183 din OUG 34/2006.Persoane juridice /fizice straine- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident? traducere autorizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabilpe anul 2009, anul 2010 si 2011, insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente si /sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara - in copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Lista principalelor furnizari similare efectuate in ultimii 3 aniCompletarea fomularului-tabel, cuprinzand valori, perioade prestare, beneficiari / cantitati, dupa caz, conform FORMULAR 6 din capitolul de Formulare- original., ?Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a efectuat in ultimii 3 ani a cel putin unui contract in domeniul livrarii de bunuri similare cu obiectul contractului cu o valoare egala sau mai mare de 86.080 leiexclusiv TVA .Se va completa si atasa Formularul nr. 7 ?Experienta similara? insotit de copii dupa informatiile din contractele declarate necesare pentru demonstrarea cerintei, procesele verbale de receptie - cu mentiunea: , ,conform cu originalul? , semnate si stampilate de ofertant din care sa se poata identifica clar data contractului, suma contractului impreuna cu recomandari in original/copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila -Formularulnr. 8 ? ?Recomandare? care sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile contractuale., ?Mostre- Fiecare ofertant va prezenta, cu titlu gratuit, cate o mostra pentru fiecare pachet de rechizite scolare cu toate produsele solicitate. Mostrele vor trebui etichetate cu elementele de identificare ale operatorului economic ofertant si vor fi inscriptionateconform cerintelorCaietului de sarcini. Mostrele se vor prezenta cu aviz de expeditie. Mostrele trebuie sa contina toate produsele componente ale pachetelor, asa cum sunt ele precizate in caietul de sarcini, respectandu-se in acelasi timp si toate indicatiile prezentei documentatii in ceea ce priveste marcarile/ inscriptionarile specifice impuse pentru fiecare produs in parte din cadrul fiecarui tip de pachet., ?Informatii privind subcontractantii ?Standarde de asigurare a calitatii- Certificat de atestare ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.11.2012 16:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer