Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare ?Pachete software IT? in cadrul proiectului?ACCES DIRECT IN SPO (ADSPO)?


Detaliu pentru invitatia numarul 331800
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA HUNEDOARA
Numar invitatie: 331800/16.07.2012
Denumire contract: Furnizare ?Pachete software IT? in cadrul proiectului?ACCES DIRECT IN SPO (ADSPO)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA HUNEDOARACod fiscal: 11326062, Adresa: p-ta Unirii nr. 2, Deva, Telefon: 0254.216151, Fax: 0254.216088
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro(SEAP)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare ?Pachete software IT? in cadrul proiectului?ACCES DIRECT IN SPO (ADSPO)?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona urmatoarele produse conform cerintelor minimale si obligatorii din caietul de sarcini: -Licenta masina virtuala -2 buc.-Licenta sistem de operare server de aplicatii- 2 buc.-Licenta sistem de operare server de baze de date- 2 buc.-Licenta baza de date - 2 buc.-Licenta sistem de operare statii de lucru - 68 buc.-Licenta (suita)office - 68 buc.-Licenta antivirus ? 72 clienti + 2 console server
II.1.6) CPV: 48517000-5 - Pachete software IT (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2%dinvaloareaestimata, respectiv10.010 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: 1)Instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante .In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate bancara straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de traducere autorizata si legalizata in limba romana;2) Ordin de plata in contul AJOFM Hunedoara, cod fiscal: 11326062, nr. cont: RO12TREZ3665005XXX000092, Trezoreria Deva;3) Instrument de garantare emis de o societate de asigurari. In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate de asigurari straina.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana. Neprezentarea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM si care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de legea nr. 346/2004 (Declaratie IMM ?formularul nr.7), garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Ofertantului caruia CNSC i-a respins o contestatie ca nefondata i se va retine din valoarea garantiei de participare valoarea prevazuta de articolul 278 ยน din OUG 34/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului, fara TVA.2. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Conform prevederilor art. 89 alin. (2) si art. 90 din HG 925/2006, in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti, care devine anexa la contract.Se va depune(in original) de furnizor la sediul achizitorului.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.Se restituie: Conform .art.92 alin.(2)din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - CompletareFormular nr. 1 -in original, semnat si stampilat. Incadrarea in situatiaprevazutala art.180din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentruatribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in prev. art 181 din OUG nr. 34/2006-CompletareFormular nr.2. -in original, semnat si stampilat.Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuireaprezentuluicontract.3.Certificat fiscal emis de organul de administrare fiscalade pe raza unitatii administrativ teritoriale unde ofertantul isi are sediul social, privind situatia obligatiilor scadentela bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele ?original, copielegalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.4.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxelelocale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in original, copielegalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul ?.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptulde a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data depunerii ofertelor.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular nr. 3, in original, semnat si stampilat. In cazul in care operatorul economic este incadrat in categoria IMM, atunci acesta trebuie sa prezinte documentele privind incadrarea in categoria IMM conmform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.6.Declaratiepe propria raspundereprivind neincadrareain situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006-Completare Formular nr. 4 in original, semnat si stampilatPersoanele ce detin functii dedecizie ai autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -Vasile Constantin Iorgovan Velichi - Directorexecutiv, Diana Murarescu ? Viza C.F.P.Membrii comisiei de evaluare: Octavia Plesa Mastici: Presedintele comisiei, Liliana Tomestean ? membru;Mihaela Boian ? membru;Teodor Pacsa ? membru;Dorina Ciolac ? membru;Mariana Bacila - membru rez.Andrea Plesa ? membru rez., Dacian Vancea ? exp. cooptat, Daniel Stamatovici ? exp. cooptat;Cristian Neamtu - exp. cooptat.7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare Formular. nr. 5 -in original, semnat si stampilat.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundereprin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura se realizeaza in concordanta cu regulile de concurenta. 1.Pentru persoanele juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului comertului valabil la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte: a) numele complet, sediul firmei, persoanele autorizate/administratori ai societatii, b) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;c) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.2.Pentru persoanele juridice/fizice straine: ? vorprezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate prin prezenta procedura.Aceste documente vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana si vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 60 zile anterior datei de deschidere a ofertelor.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind media cifrei de afaceri globaleOfertantii trebuie sa demonstreze ca au realizat o medie a cifrei de afaceri globale de cel putin egala cu 500.000 lei.Ofertantii vor prezenta fisa de informatii generale- Formularul nr. 6 completat inclusiv cu datele referitoare la cifra de afaceri realizatat in cel mult ultimii 3 ani, in RON si euro(ofertantii care nu au trei exercitii financiare incheiate vor prezenta cifra de afaceri aferenta anilor de functionare).Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categ. IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitateaeconomica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va prezenta si se vacalcula corespunzator perioadei efective de activitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani.Operatorul economic trebuie sa dovedeasca ca a furnizat, in ultimii 3 ani calculati pana la termenul limita de depunere a ofertei, produse similare, a caror valoare sa nu fie mai mic de 500.000 lei.Ca dovada a indeplinirii ecestei cerinte obligatorii, ofertantul va prezenta: -maximum 5 contracte(elemente relevante ale contractelor : denumire contract, denumire, parti contractante, valoarecontract, durata contract) prezentate in copie ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului ;
- recomandari, certificari (daca este cazul) - prezentate in copie ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate., Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul Formularului12.In cazul in care ofertantul este declarat castigator, se vor incheia Acordurile de subcontractare respective, pana la semnarea contractului. Acordurile de subcontractare vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui ca anexe la contract.Fiecare subcontractant care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din valoarea contractului de achizitie publica, in exprimare valorica, va completa cu propriile date Formularul nr. 4 -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1. Standarde de asigurare a calitatii- Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent valabile la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Vor fi respinsi ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP- www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer