Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE PAINE


Detaliu pentru invitatia numarul 286194
Autoritate contractanta
CANTINA DE AJUTOR SOCIAL PALAZU MARE
Cod de identificare fiscala: 13581347
Adresa: STR.TINERETULUI , NR. 23 , CONSTANTA, Constanta
Telefon: 0241 /697220
Fax:
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: FURNIZARE PAINE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: FURNIZARE PAINE
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 30.03.2011 14:40
Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2011 08:00
Adresa la care se transmit ofertele: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, STR. TINERETULUI , NR. 23 , CONSTANTA
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, STR. TINERETULUI , NR. 23 , CONSTANTA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 120, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1) Situatia personala a ofertantuluiDecl. eligibilitate1.Completare form. ADeclaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 .1. Completare Formular B2. Prezentare certificat de atestare fiscala ANAF.3. Prezentare certificat de atestare fiscala .IV.2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare)1. Prezentare certificat constatator .2.Prezentare certificat de inregistrare ? copie legalizataIV.4.) Capacitatea tehnica si/sau profesionala2. Declaratie privind mijloacele de transport sidistributie/autovehicule speciale.3. Declaratie privind spatiile de depozitare .4. Laborator de analize acreditat sau autorizat pentru efectuarea examenelor de laborator .5. Certificate ISO siHACCP/ISO 22000/2005.
GAR. DE PARTIC.=1200 RON, = 1% DIN VAL. CONTRACTULUI , VALABILA 60 ZILE.CONFORM DOC. ATASATA LA INV. DE PARTIC. , POATE FI VIZUALIZATA LA www.e-licitatie-ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer