Achizitie publica - Furnizare paine
Detaliu pentru invitatia numarul 325276
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325276/27.04.2012
Denumire contract: Furnizare paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARACod fiscal: 9819433, Adresa: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Telefon: 0254233341, Fax: 0254234384
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Romania, cod postal: 330180, telefon: +40 0254233341, fax: +40 254234384, persoana de contact: Comp. Achizitii si contractare servicii sociale
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deva, B-dul I. Maniu nr.18, sala de sedinte(parter) a DGASPC Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare paine si paine fara sare, necesara beneficiarilor din cadrul structurilor functionale aleD.G.A.S.P.C. Hunedoara pentru consumul zilnic.Contractul presupune si serviciile de transport la sediul unitatilor din cadrul D.G.A.S.P.C. Hunedoara.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 227, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participareeste de 2272, 00 leipentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM.? perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor)Modalitatea de constituire a garantiei de participare: se va respectaprevederea art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006Este permisa simodalitatea depunerii garantiei in numerar la casieria institutiei (program de lucru cu publicul: luni ? joi 7.30?10.00; 13.00- 15.00, vineri 7.30?10.00; 12.00- 13.00).Contul de garantii al autoritatii: RO18TREZ3665006XXX000128, deschis la Trezoreria DevaEste recomandabil ca scrisoarea de garantie bancara sa fie eliberata de o banca cu sediul in RomaniaAutoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 2271, 20 lei, ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC in conformitate art.278 ^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Este permisa constituirea garantia de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art. 90 din H.G. 925/2006Se va constitui in cuantum de 2% din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea: -Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ( formular 1); Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.-Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006( formular2). Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul- Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Nota: Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (formular 3)? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinatorPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Viorica Popescu-dir. gen, Monica Georgescu-dir gen adj ec, Sorina Carmen Grama-dir gen adj, Adela Coposescu- inspector, Ion Popescu- inspector, Ovidiu Popa- inspector, RamonaTudor- inspector- Certificatului de participare cu oferta independenta, (Formular 4)- Declaratieiprivind calitatea de participant la procedura (formular 5)Nota: Sepermite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se solicita prezentarea certificatului constatator emis de ONRC, emis cu maxim 30 zile anterior datei de deschidere a ofertelor, care sa confirme posibilitatea efectuarii de catre ofertant a activitatilor cuprinse la codul CAEN/CPV sub care se face achizitia.Note: 1) Se permite depunerea/prezentarea documentului solicitat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2) Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 si informatiile ce reies din certificatul constatator, autoritatea contractantea va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1se solicita fisa de informatii generale (formular 6) din care sa rezulte cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara : se solicitaO lista a principalelor livrari de produse (sau contracte) efectuate (incheiate)in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Cerinta nr. 2Utilaje: se solicita- lista utilajelor necesare indeplinirii contractuluiSe solicita ca ofertantul sa faca dovada ca dispune (in dotare proprie, prin contracte sau prin conventii de inchiriere, etc) de cel putin doua mijloace de transport specializate, insotite de Autorizatie Sanitar Veterinara pentru transportul produselor de origine nonanimala, copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate, pe anul in curs., Cerinta nr. 3Mostrese solicita Mostre pt produsele ofertate, insotite de certificate de calitate, declaratii de conformitate sau orice alte probe sau dovezi, pentru a se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Ofertantul care nu va depune oferta si mostrele pentru toate produsele solicitate va fi descalificat de la procedura de atribuire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesarea directa a site e-licitatie.ro sau prin solicitare la Comp. Achizitii din cadrul DGASPC Hunedoara, din Deva, B-dul I. Maniu nr 18, tel 0254-233340, fax 0254-234384
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 21:17