Achizitie publica - Furnizare paine
Detaliu pentru invitatia numarul 330820
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330820/29.06.2012
Denumire contract: Furnizare paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE POIANA MARECod fiscal: 4711561, Adresa: STR. GARII, NR. 40, Poiana Mare, Telefon: 0251 235310, Fax: 0251 235063
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GARII, NR. 40, Poiana Mare, Romania, cod postal: 207470, telefon: +40 51235310, fax: +40 51235063, persoana de contact: ILIE PURCARIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Spitalului de Psihiatrie Poiana Mare , str.Garii, nr.40, loc. Poiana Mare, jud.Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare paine alba
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 52, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Total garantie participare= 528 ron.Perioada de valabilitate a garantie de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire al garantiei de participare: -prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
-ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, depus in contul unitatii: RO67TREZ2935005XXX000039 deschis la Trezoreria Mun.Calafat, judetul Dolj.Dovada constituirii garantiei de participare, va fi pusa la vedere, insotita de formularul nr.11, intr-un plic separat de documentatia de atribuire si inscriptionat ?Garantie de participare?Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de bune executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de societate bancara sau de o societate de asigurari, conform prevederilor art. 90 alin.1 din H.G.R. nr.925/2006, actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)-Completarea formularului nr.1;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completarea formularului nr.2;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-completarea formularului nr.3;4.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarecompletareformular nr.4;*Conducerea spitalului: chim.pr.Dianu Virginia-MANAGER, Dr.Grigorescu Ioana-DIRECTOR MEDICAL, Ec.Radulescu Traian-DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL ; Consiliul de Administratie: Jr.Balan Felicia, Ec.Marcu Nicolae, Ing.Draghici Radu, Dr.Curcan Albertina, As.med.Gavrilescu Viorel, Zamfir Alexandru -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in oricare din formele- original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul valabil (emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei), din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate comercializarea produselor ce fac obiectul prezentei achizitii;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Se vor prezenta informatii cu privire la cifra medie de afaceri pe ultimii 3ani (2009, 2010, 2011)-completare formular nr.5;2.Bilantul contabil pentru an incheiat-2010, vizat si inregistrat la organelecompetente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani ? completare Formular nr.6 Certificarea sistemului de management al calitatii conform cerintelor ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.06.2012 08:41