Achizitie publica - furnizare paine
Detaliu pentru invitatia numarul 343555
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343555/07.03.2013
Denumire contract: furnizare paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ConstantaCod fiscal: 16762887, Adresa: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Telefon: 0241480851, Fax: 0241694137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr. 22, etaj 3, secretariatul institutiei, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Romania, cod postal: 900665
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Decebal nr. 22, etaj 3, sala de sedinte, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Romania, cod postal: 900665
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare paine. Valoarea minima de 369.842, 50 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua oferte) respectiv contravaloarea produselor pana la 31.12.2013, iar valoarea maxima de 535.512, 50 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari. Conform art.6 alin.3 din HG nr.925/2006 contractul se poate prelungi pentru primele 4 (patru)luni ale anului 2014.Optiuni: posibilitatea prelungirii valabilitatii contractului, conform art. 6 alin.3 din HG nr.925/2006
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 369, 842.5 - 535, 512.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 7.396, 85 lei;se va constitui prin virament bancar in contul nr.RO 81TREZ2315006XXX005424 deschis la Trez Cta ori prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conf cu art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prev art.86 alin.(3)din HG nr.925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertei.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare(in original)se depune intr-un plic deschis, impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la procedura, separat, care va insoti documentele ofertei.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.In conf cu prev art.87 din OUG nr.34/2006: (1)Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pt participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. Conformart. 278^1 alin.1 lit.a) din OUG nr.34/2006 se va retine 3.698, 42 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie privind eligibilitatea, art. 180Prezentarea Formularului 3, valabil 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006vor trebui prezentate si de catre ofertant, tert sustinator sau asociat, daca este cazul.II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/20061. Persoanele juridice romane vor prezenta: - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 completata conform Formularului 4- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social.- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.2. Pentru persoanele juridice straine: - declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 completata in conformitate cuFormularul 4 - orice documente edificatoare pentru demonstrarea eligibilitatii - eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in limba de origine, insotite detraducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Certificarea obligatiilor de plata sus mentionate trebuie sa fie corelate cu termenul legal conform prevederilor legale in vigoare, din tara in care este stabilit ofertantul.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniuNota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator sau asociat, daca este cazul.III. Se va completa si prezenta Formularul 5?Certificat de participare cu oferta independenta?IV. Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 6. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director General - Dinica Petre; Director Gen. Adj.Economic- Carmen Chila; Director Gen. Adj. Stefanica Tudose; Director Gen. Adj. Mihaela Ristea; Sef Birou Achizitii Publice- Ciprian Calut, Sef Serviciu Contabilitate- Zoica Stamule, Sef C.P.T.S.S.M.- Tutuianu Catalin-Mihail; alte persoane care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Biroul achizitii publice: Barda Iuliana Nicoleta, Iliev Ionut, Galea Laura Alexandra; Compartimentul Juridic Contencios: Nicolae Laura, Sirbu Cristina, Toma Elena; Serviciu Contabilitate: Alina Miculschi; Centrul Patrimoniu Tehnic, Sanatate si Securitate in Munca: Tudoran Corina, Ciuceanu Mariana.Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, respectiv consilierii judeteni, sunt urmatorii: Albu Ioan, Anghel Panait, Bedivan Dumitru, Carp Doina-Eufrosina, Crusoveanu Maria, Darie Gheorghe-Cristian, Dragomir Nicolae-Cristinel, Dumitrache Ion, Florea Dumitru, Fronescu Nicolae-Stelian, Ioana Elena, Magiru Maria, Marin Laurentiu-Marius, Marcus Ioan, Memis Baiazid, Mihaesi Gheorghe, Mocianu Sorin, Munteanu Petrica, Osman Fedbi, Panait Cornel, Peride Niculae, Prodan Ecaterina, Silaghi Eugen, Teodorescu Atanasie, Tutuianu Horia, Ulmeanu Ciprian-George, Constantin Florian, Fintina Ionut, Gavrila Florin-Tudor, Gheorghe Corina, Mandila Gheorghe, Sponte Adrian-Doru, Mascas Alexandru-Gabriel, Radu Ion, Slabu GheorgheNota: Declaratia va fi completata de catre ofertant, asociat, subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.V. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletarea si prezentarea Formularului 7 de catre ofertant, asociat, subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul. I. Certificat constator emis de ORC (in orginal/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?) din care sa reiasa obiectele de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ORC.Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.Documentele solicitate vor fi depuse de ofertant, sau ascociat pentru partea din contract pe care o realizeaza, daca este cazul.Pentru persoane juridice/fizice straine Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente ale tarii respective.II. Autorizatie sanitara de functionare a operatorului economic participant (producator sau furnizor), valabila la data limita de depunere a ofertelor.Autorizatia solicitata se va depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de beneficiarul acesteia.Conform Ordin nr.1030/20.08.2009, privind aprobarea procedurilor de reglementare sanitara pentru proiectele de amplasare, amenajare, constructie si functionare a obiectivelor ce desfasoara activitati cu risc pentru starea de sanatate a populatiei, emis de Ministerul Sanatatii-Directia de Sanatate Publica.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Dovada indeplinirii a cel putin un contract care include produse similare. Se va prezenta orice document doveditor (cel putin un document/recomandare/certificare de buna executie/proces-verbal de receptie/contract sau parti relevante ale contractului) din care sa reiasa furnizarea produselor similare., Declaratie privind echipamente tehnice, utilaje, instalatii.Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie referitoare la echipamentele, utilajele, instalatiile de care poate dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.Pentru utilajele, echipamentele, mijloace de transport auto, instalatii, etc. obtinute prin contr de inchiriere, leasing, cesiune, drept de folosinta vor fi prezentate contracte incheiate de ofertant sau alte documente doveditoare/alte forme de punere la dispozitie., Informatii privind subcontractantii, Mostra produs ofertat.Operatorul economic va prezenta mostra pentru fiecare produs ofertat (paine alba 500 gr, paine hipoglucidica 500 gr, paine regim 300gr).Mostrele trebuie sa fie ambalate si etichetate in conformitate cu cerintele solicitate in caietul de sarcini.Mostrele se vor prezenta la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor., Raport de incercare/buletin de analiza. Operatorul economic va prezenta documente care sa ateste conformitatea produselor, emise de catre laboratoare certificate/acreditate in sistem RENAR sau echivalent, conform SR EN ISO 17025., Autorizatie sanitar-veterinara pentru mijlocul de transport cu care se face livrarea produselor, conform Ordin ANSVSA nr.111/2008, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii care nu dispun de transport propriu pentru transportul produselor ofertate vor prezenta un contract de inchiriere/alta forma de punere la dispozitie al mijlocului de transport insotit de autorizatia sanitara ce va fi emisa pe numarul de inmatriculare al mijlocului de transport respectiv si pe numele propietarului acestuia. Se solicita dovada implementarii sistemului de management al calitatii conformISO 9001 sau echivalent, in domeniul aferent contractului valabil la data limita de depunere a ofertelor, Se solicita dovada implementarii sistemului de management al sigurantei alimentelor conform ISO 22000 sau echivalent, in domeniul aferent contractului valabil la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2013 12:09