Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare paine


Detaliu pentru invitatia numarul 345643
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE POIANA MARE
Numar invitatie: 345643/22.04.2013
Denumire contract: Furnizare paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE POIANA MARECod fiscal: 4711561, Adresa: STR. GARII, NR. 40, Poiana Mare, Telefon: 0251 235310, Fax: 0251 235063
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GARII, NR. 40, Poiana Mare, Romania, cod postal: 207470, telefon: +40 51235310, fax: +40 51235063, persoana de contact: ILIE PURCARIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului de Psihiatrie Poiana Mare , STR. GARII, NR. 40, jud.Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare paine alba sub forma de franzela
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 672 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Total garantie participare= 2233 ron.Pentru situatia in care garantia de participare se constituie in alta moneda , se va avea in vedere cursul euro afisat de BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare in SEAPPerioada de valabilitate a garantie de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire al garantiei de participare: -prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
-ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, depus in contul unitatii: RO67TREZ2935005XXX000039 deschis la Trezoreria Mun.Calafat, judetul Dolj.Dovada constituirii garantiei de participare, va fi pusa la vedere, insotita de formularul nr.11, intr-un plic separat de documentatia de atribuire si inscriptionat ?Garantie de participare?Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de bune executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de societate bancara sau de o societate de asigurari, conform prevederilor art. 90 alin.1 din H.G.R. nr.925/2006, actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)-Completarea formularului nr.1;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completarea formularului nr.2;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-completarea formularului nr.3;4.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarecompletareformular nr.4;Persoanele cu functie de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii prezente sunt: chim.pr.Dianu Virginia-MANAGER, Dr.Sarbu Mihaela Lavinia-DIRECTOR MEDICAL, Ec.Radulescu Traian-DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL ;Netoiu Polina-director ingrijiri medicale ;Consiliul deAdministratie: Jr.Balan Felicia, Ec.Marcu Nicolae, Ing.Draghici Radu, Dr.Ciobanu-Curcan Albertina, As.med.Vasile Stefan Mihaita, Zamfir Alexandru -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in oricare din formele- original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul valabil (informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate comercializarea produselor ce fac obiectul prezentei achizitii;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Se vor prezenta informatii cu privire la cifra medie de afaceri pe ultimii 3ani in domeniul de activitate aferent contractului(2010, 2011, 2012)-completare formular nr.5;2.Bilantul contabil pentru an incheiat-2012, vizat si inregistrat la organelecompetente sau prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani ? completare Formular nr.6 Certificarea sistemului de management al calitatii conform cerintelor ISO 9001/2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.04.2013 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer