Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare paine


Detaliu pentru invitatia numarul 346311
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTI
Numar invitatie: 346311/08.05.2013
Denumire contract: Furnizare paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTICod fiscal: 15531230, Adresa: STR. ACADEMIEI NR. 3-5, SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: +40 0213142315, Fax: +40 0213142316
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de paine : - cu sare-680.000 buc- fara sare- 20.000 buc.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. pt participare: 10.000 lei sau echivalentul in valuta pentru cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Per. de valabilitate va acoperi durata de valabilitate a ofertei. Mod de constituire: virament bancar in contul nr. RO84TREZ7035026XXX000132, Trezoreria Sector 3, Bucuresti sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, valabila pentru perioada de 90 de zile raportata la data limita de depunere a ofertelor. In cazul IMM, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadr.in categ.IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadr. in categ. IMM va fi completata conform modelului prevazut in Formular nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile ulterioare. NOTA: Potrivit prevederilor articolului 17 aliniat 3) si aliniat 4) si art. 18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite si in SEAP, in format electronic, si se va depune si in original la registratura autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, tinand cont de prevederile art 5 din Ordin Presedinte ANRMAP 509/2011. In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire sau operatorul economic isi retrage contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator sume astfel cum se prevedela art.278.1 alin(1) din O.U.G 34/2006. In cazul unei asocieri, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere din legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categ.IMM ? Formular 1. Neprezentarea garantiei de participare in cuantumul, forma si modalitatea stabilita prin prezenta documentatie pana la data si ora specificata in invitatia de participare publicata in SEAP, atrage dupa sine respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractuluifara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta-Formular1(si tert sustinator)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta-Formular 2(si tert sustinator, lit.a)c1), d);
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Ordin ANRMAP314/2010;
-Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/ofertanti asociati/terti sustinatori, conform art.691 din ordonanta.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractanta, in ceea ce priveste organizara, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Cosmina Ioana SIMIEAN ? director general, Claudia Ramona POPESCU, director economic si administrativ, Iuliana POPESCU- sef serviciu administrativ, Eugen dan DAIA-sef serv.achizitii;Laura Maria DRAGU-consilier juridic;Robert Radu IATAN-consilier juridic.-Certificat fiscal elib.de ANAF priv.plata datorii la Bugetul consolidat-original/copie conf.cu orig.;
-Certificat fiscal priv. plata impozite/taxe locale?original/copie conf.cu originalul, pt.sediul social.Ambele certificate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depune oferta Certificatul contatator emis de ORC(original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul); informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor, si sa rezulte obiectul de activitate.Ofertantul clasat pe locul 1 va transmite la cerere certificatul original sau in copie legalizata-Pentu personae juridice/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care este resident.Documentul (original sau copie, cu traducere autorizata); informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor, si sa rezulte obiectul de activitate .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatiaecono;mico ? financiara ? Fisa de informatii generaleFormularul ?Informatii generale ? Formular 4, Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, 2010, 2011, 2012.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 1.000.000 lei.In cazul unei asocieri, cerinta se indeplineste prin cumul. .Pentru echivalenta, se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre. Operatorii economici sunt obligati sa prezente mostre de produs (cu titlu gratuit)?1 buc din fiecare produs, insotite de un Proces verbal de predare?primire, in 2 exemplare. Mostrele vor fi depusepana la data limita de depunere a ofertelor, la adresa din str. Foisorului, nr.56-58, et.4, Registratura(punct de lucru al DGASMB) . Evaluarea lor din punct de vedere al cerintelor din caietul de sarcini se vaefectua ulterior de catre comisia desemnata., Declaratie privind dotarile specifice indeplinirii contractuluiOperatorii economici sunt obligati sa faca dovada ca detin minim un mijloac de transport autorizatede catre Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor pentru transport produse de origine non ? animala.- se va prezenta autorizare sanitara veterinara pentru mijloace de transport de origine non animala, in copie., Experienta similaraLista cu principalele livrari de produse similar din ultimii 3 aniFurnizarea in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor a unor produsesimilare, cu o valoare cumulatacel putin egala cu 550.000. lei, fara TVA.Se prezinta lista cu principalele livrari similare in ultimii 3 ani, caluculati pana la data limita de depunere a ofertelor. Pentru echivalenta, se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE.Nota: se completeaza Formularul 5.Livrarile se confirma prin prezentarea, in copie, a cel putin unui certificat/document(constatator/recomandare/proces verbal de receptie)emis sau contrasemnat de o autoritate sau un client privat.. Certificarea sistemului de management al sigurantei alimentelor , in conformitate cu prevederile standardului SR EN ISO 22000:2005, sau echivalent, din partea operatorului economic Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al sigurantei alimentelor , in conformitate cu prevederile standardului SR EN ISO 22000:2005, sau echivalent, din partea operatorului economic, in copie certificata conform cu originalul., Certificarea sistemului de management al calitatii.Standardul SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent ? din partea operatorului economic. Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, in conformitate cu prevederile standardului SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent ? din partea operatorului economic, in copie certificata conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer