Achizitie publica - Furnizare paine
Detaliu pentru invitatia numarul 347240
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347240/23.05.2013
Denumire contract: Furnizare paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul de Recuperare a Persoanelor cu Handicap PastraveniCod fiscal: 2614376, Adresa: comuna Pastraveni, judetul Neamt, Pastraveni, Telefon: 0233783008, Fax: 0233783008
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Pastraveni, judetul Neamt, Pastraveni, Romania, cod postal: 617300, telefon: +4 0233783008, fax: +4 0233783008, persoana de contact: Nicoleta Birnat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Centrului de Recuperare si Reabilitare a Persoanelor cu Handicap din localitatea Pastraveni, judetul Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare paine
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 812.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1916 lei sau echivalentul in Euro la cursul stabilitde BNR inainte cu 5 zile de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire va fi conforma cu art.86 (1) din OUG 34/2006 - virament bancar sau instrument de garantie emis in conditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari.Cont RO20TREZ4935006XXX001513, deschis pe seama institutiei noastre la Trezoreria TG. Neamt
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare formular Declaratie privind eligibilitateaDovada privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul local si la Bugetul consolidat al statului -certificatele trebuie sa prezinte situatiaobligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depun OFERTELECertificat de participare cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 (1) - evitarea conflictului de interese -din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceia ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt Birnat Nicoleta - director, Ungureanu Mihai _ economist , Frunza Liviu - sef serviciu ingrijire si asistenta. Autorizatie de functionare/altele echivalente.Certificat constatator eliberatde ONRC in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actualela data limita de depunere a ofertelor . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2013 00:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2013 00:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 10:25