Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE PAINE


Detaliu pentru invitatia numarul 348136
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ILFOV
Numar invitatie: 348136/07.06.2013
Denumire contract: FURNIZARE PAINE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ILFOVCod fiscal: 17093675, Adresa: voluntari, sos.afumati, nr.94-96, jud.ilfov, Voluntari, Telefon: 021/3.69.58.89, Fax: 021/3.69.58.88
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: voluntari, sos.afumati, nr.94-96, jud.ilfov, Voluntari, Romania, cod postal: 0170648, telefon: +40 0213695889, fax: +40 0213695888, persoana de contact: ANABELLA GATE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oras Voluntari, sos.afumati, nr.94-96, jud.ilfov, Voluntari, Romania, cod postal: 0170648
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PAINE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE PAINE LA CENTRELE SITUATE IN LOCALITATIE: DOMNESTI, VIDRA, VOLUNTARI, BRAGADIRU, SAFTICA, TANCABESTI, CIOLPANI SI PERISVALOAREA MINIMA REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI (in functie de care se va elabora si evalua ofertele) SI ESTE DE 75900 LEI FARA TVA REPREZINTA VALOAREA CONTRACTULUI PANA LA 31.12.2013VALOAREA MAXIMA CE CUPRINDE SI POSIBILELE SUPLIMENTARIPANA LA 30.04.2013 ESTE DE 92950 LEIOptiuni: Contr.se poate prelungi prin act aditional.conf.art.6.alin(3)din HG nr925/2006 cu mod si comp
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 900 - 92, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 1138 lei Perioada de valab garantie pt participare: 90 zile de la termenul limita de primire a oferte. Autorit contractanta are dreptul de a retine garantia pentru partici, ofertant pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele sit: isi retrage oferta in perioada de valabilit a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare; oferta sa fiind stabilita castigat, refuza sa semneze contract de achizitie publica in perioada de valabilit a ofert. in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autorit contractanta a masuri de remediere necesare, se va retine din garantia de participare suma in valoare de 759 lei in conf cu preved Art.278^1 alin (1), lit.b) In cazul ofertanti din categoria intreprinderi mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens) garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantum precizat.In aceste sit, ofertant trebuie sa ataseze la oferta o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Mod de constit a garantie de particip: OPin cont autoritat contractante: RO51TREZ4215006XXX002235 ? Trez Ilfov avand ca beneficiar Directia de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Ilfov cod fiscal 17093675, fila CEC cu conditia cofirmarii de catre banca; instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pt perioada prevazuta in documentatia de atribuire (scriso de garantie bancara in favo DGASPC Ilfov, onform model atasat Form 17 pana la data deschiderii ofertei in conformit cu art 86 alin 6 din HG 925/2006). Garantia trebuie sa fie irevocabila. .CURS BNR LA DATA DE 03.06.2013 1 EURO =4, 3794 LEI
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 1- completat;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 2 completat ;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor catre stat SCADENTE LUNII ANTERIOARE CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE/CANDIDATURILE;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor locale SCADENTE LUNII ANTERIOARE CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE/CANDIDATURILE;Certificatele privind indeplinirea obligatiilor de plata trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE/CANDIDATURILE.- Certificat de participare la cerere de oferta offline cu oferta independent Formular 3 completat;
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 4 completat;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art . 69 ^1 din O.UG 34/2006 Formular 5 completat;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: - Directorul Adjunct ? Gabriela Zamfir, DirectorExecutiv Adjunct ? Anabella Gate, Sef Serviciu - Matei ? Coman Ovidiu, Inspector de specialitate ? Friptu Sorin. Sef Serviciu Juridic ? Nicoleta Marinescu - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului va trebui sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice staine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat.OPERATORUL ECONOMIC CLASAT PE PRIMUL LOC VA TRANSMITE PENTRU CONFORMITATE DOCUMENTUL IN ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Inf generale privind societate- prezentare; Ofert.va prezent copii ale bilant contabil la 31.12.2012 vizat si inregistr de organele competente si balanta de verific pt luna decemb.2012 .2.Declarat privind cifra de aface globala in ultimii 3 ani;3.Se solicita ca cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri global pe utimi 3 ani sa fie de minim 75900 lei In cazul in care ofertant isi demonstreaza sit. Ec.si financi.invocand si sustine acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustine de care beneficiaza, de regula, prin prezent unui angajament ferm al pers respective incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertant/candidat resursele finan invocate.Persoana care asig.sustinerea finan nu trebuie sa se afle in situat care determina exclud din proced de atribuire, conf preved art. 180 si 181-lit a, c ^1 si dPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic in conformitate cu art 188 alin 1 litera a) din OUG 34/2006Mostre a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in carea autoritatea contractanta solicita acest lucruDeclaratie cu echipamente tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a unui sistem de management al sigurantei produsului alimentar SR EN ISO 22000/2005 sau echivalent, sau o declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se angajaza sa respecte standardele de asigurare a unui sistem de management al sigurantei produsului alimentar ?Formularul 14.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2013 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer