Achizitie publica - FURNIZARE PAINE ALBA 300 GR
Detaliu pentru invitatia numarul 346388
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346388/09.05.2013
Denumire contract: FURNIZARE PAINE ALBA 300 GR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCANTINA DE AJUTOR SOCIAL PALAZU MARECod fiscal: 13581347, Adresa: STR.TINERETULUI , NR. 23 , CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241 /697220, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cod fiscal 13581347, STR.TINERETULUI , NR. 23 , CONSTANTA, Constanta, Telefon :0241/697220, Constanta, Romania, cod postal: 900002, telefon: +04 24697220, fax: +04 24697220, persoana de contact: FLORENTINA MIZU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.TINERETULUI , NR. 23 , CONSTANTA, Constanta, Telefon :0241/697220, Constanta, Romania, cod postal: 900002, telefon: +04 24697220, fax: +04 24697220, persoana de contact: FLORENTINA MIZU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PAINE ALBA 300 GR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PAINE ALBA 300 GR
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 2.160 lei, respectiv echivalenta in euro a acestei valori, calculate la cursul BNR cu 3 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa aiba perioada de valabilitate cel putin egala cu valabilitatea ofertei(60 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor).Modalitatea de constituire cf. art. 86 alin .1 din HG 925/2006. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO24TREZ2315006XXX017411 deschis la Trezoreria Constanta , CUI 13581347-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara , ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul scrisorii de garantie bancara de participare se va folosi formularul 8 din sectiunea Formulare.In cazul asociatilor , pentru a beneficia de prevederile legii 346/2004 , fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor.In masura in care Consiliul respinge contestatia AC va retine retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului de 1%. In cazul nostru = 1.080 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea in temeiul art.180 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu formularul nr. 2 din sectiune Formulare.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile art.nr. 181 din OUG 34/2006-declaratie pe proprie raspundere cf. formularului nr. 3 din sectiunea Formulare.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 -declaratie pe proprie raspundere cf. formularului nr. 4 din sectiunea Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC sunt: MIZU FLORENTINA - administrator, presedinte comisieTRANDAFIR FLORINA - contabil , membru cu drept de votCULETU TONA - magaziner , membru cu drept de vot.-Declaratia , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta "-declaratie pe proprie raspundere cf. formularului nr. 5 din sectiunea Formulare.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura -formularului nr. 6 din sectiunea Formulare.-Certificat de atestare fiscala ( in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" semnata de catre ofertant) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat eliberat de MEF-ANAF din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat fiscal privind taxele si impozitele locale (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" semnata de catre ofertant) referitoare la plata datoriilor la Bugetul Local, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" semnata de catre ofertant)din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate furnizarea de produse din categoria celor care fac obiectul achizitiei , real/actual la data limita de depunere a ofertelor. In etapa evaluarii ofertelor AC va solicita otefrtantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil aferent anului 2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse. Documentele /certificatele se vor prezenta in oricare din formele original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul ".- Buletin de analize emis in anul 2013. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii si sigurantei alimentelor HACCP/ISO 22000/2005 sau alte standarde de certificare echivalente , valabile la data limita de depunere a ofertei, in copie lizibila , semnata si stampilata, cu mentiunea , , conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 09:56