Achizitie publica - Furnizare PAINE ALBA 400g
Detaliu pentru invitatia numarul 322356
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322356/22.03.2012
Denumire contract: Furnizare PAINE ALBA 400g
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Psihiatrie Voila CampinaCod fiscal: 2845826, Adresa: Campina Strada Voila nr.114, Campina, Telefon: 0244335164, Fax: 0244335164
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Campina Strada Voila nr.114, Campina, Romania, cod postal: 105600, telefon: +40 244335164, fax: +40 244335164, persoana de contact: Catalina Popescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare PAINE ALBA 400g
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare paine alba 400g
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2200.00 lei. Cuantumul ce se va retine in conditiile art 278.1 din O.U.G. nr. 34/2006:1100.00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin.(1)din H.G. nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea. Completarea si prezentarea Formularului nr. 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G..nr. 34/2006. Completarea si prezentarea Formularului nr.2 (documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit.c)indice 1 si lit. d) din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul).Prezentarea in copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul a Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat. Trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea in copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul a Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local. Trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.3 (declaratia va fi completata si de catre tertii sustinatori). Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, persoanele care detin functii de decizie sunt completate la nivelul formularului.Completarea si prezentarea Formularului nr.6- Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010Nota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.c. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 ori a unui angajament deobtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nu se accepta completarea ulterioara a documentelor solicitate mai sus, decat in situatia depunerii declartiei pe propria raspundere conform prevederilor art. 11 alin (4) din HG 925/2006. Prezentarea in copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN declarate din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente;c. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta lucrarile care fac obiectul prezentuluicontract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.d. Ofertantul clasat pe primul loc, va depune la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani.-Recomandari din partea unor beneficiari/clientiprivind lista principalelorlivrari de produse in ultimii 3 ani;
- Declaratie in care sa se specifice caautovehiculele cu care se vor livra produsele care fac obiectul contractuluiautorizate din punct de vedere sanitar-veterinar pentru transportul alimentelor., Monstre
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 14:08