Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare paine alba tip franzela 400 g


Detaliu pentru invitatia numarul 341794
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj
Numar invitatie: 341794/16.01.2013
Denumire contract: furnizare paine alba tip franzela 400 g
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului DoljCod fiscal: 17104359, Adresa: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Telefon: 0251416365, Fax: 0251417838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Romania, cod postal: 200153, telefon: +40 251416365, fax: +40 251417838, persoana de contact: Daniela Irina Stamin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova, str. N. Titulescu nr. 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare paine alba tip franzela 400 g
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare paine alba tip franzela 400 grCantitate totala estimata = 140700 buc, din care: -cant estim 31.12.2013 = 100500 buc-cant estim suplimentar = 40200 bucValoarea estimata in lei fara TVA: intre 130650 si 182910Valoarea estimata pana la 31.12.2013 este de 130650 lei fara TVAValoarea de 130650 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata a contractului de achizitie in functie de care se vor elabora si evalua oferteleValoarea maxima estimata de 182910 lei fara TVA reprezinta valoarea ce inglobeaza valoarea pentru eventualele prelungiri a contractului pe o perioada de maxim 4 luni
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 182, 910 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare aferenta valorii estimate pana la 31.12.2013 este de 2.100 lei, din care: Lot 1=1400, 00 lei; Lot 2=290, 00 lei; Lot 3=410, 00 lei si se poate constitui prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie;
- virament bancar (ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta);
- depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 zile de la data limita a depunerii ofertei;Contul in care se va depune garantia de participare: RO76TREZ2915006XXX004413Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta, in baza art. 2781 din O.U.G. 34/2006 va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 1% din aceasta valoare, daca se incadreaza intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006Persoane care aproba, semneaza doc emise in leg sau pt proced de atrib: Florin Ionut StancuDumitru HerascuNicoleta CretuMarinela SurugiuDaniela Irina StaminNicolae Cica Certificat constatator, emis de Oficiul Registrul Comertului, in original sau copie ?conform cu originalul?semnata si stampilata de reprezentantul legal, conform caruia ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acesta sunt trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Mentiune: se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, daca a fost depus in copie conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezultecifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, conform formularului F5 atasatConversia leu-euro se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie sanitara de functionare pentru transportul produselor ofertateOfertantii care nu dispun de transport propriu pentru transportul produselorofertate vor prezenta un contract/precontract sau angajament de inchiriere al mijlocului de transport insotit de autorizatia sanitara ce va fi emisa pe numarul de inmatriculare almijlocului de transport respectiv si pe numele proprietarului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul Autoritatii Contracte
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.01.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2013 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer