Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare paine fara sare


Detaliu pentru invitatia numarul 331906
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Penitenciar Spital Bucuresti
Numar invitatie: 331906/18.07.2012
Denumire contract: Furnizare paine fara sare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciar Spital BucurestiCod fiscal: 4266146, Adresa: Str. Sabarului Nr1, Jilava, Telefon: 4570181, Fax: 4570154
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare paine fara sare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare paine semialba
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 472 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 1 % din valoarea totala maximafara TVA , astfel: 55 leiMod de constituire : in conformitate cu art.86/H.G.925/2006, precizam urmatoarele : Garantia de participare se constituie prin virament bancar, respectivOrdin de Plata in favoarea Penitenciarului Spital Bucuresti Jilava, CONT RO08TREZ4215005XXX000246, TREZORERIE ILFOVsau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea Penitenciarului Spital Bucuresti Jilava , sau prin depunere numerar la casieria unitatiiGarantia se prezinta in original, in cuantumul si in perioada de valabilitateprevazute in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantieiValabilitatea garantiei de participare: 40 de zile de la termenul limita de primire a ofertei.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la articolele 87 si 88 din H.G. 925/2006 si O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conformLegii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie.Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, vor fi respinse ca inacceptabile si returnate la deschidere.Documentul care reprezinta garantia de participare se va scanasi se va atasa in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP.Originalul garantiei de participare se va depune in plic inchis la sediul unitatii din str. Sabarului, nr.1, comuna Jilava , jud. Ilfov pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr. 2Declaratie privind Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr.5- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul ?-din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 6- Certificat Fiscal privind impozitele si taxele locale emis de Primarie, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul ?-din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Cerinta nr.7 -Certificat constator emis de Oficiul Registului Comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala completat cu toate informatiile si nu mai vechi de 30 de zile, din care rezulta obiectul de activitate al operatorului economic - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul ?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP , la adresa : www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer