Achizitie publica - Furnizare paine la centrele din municipiu si judet aflate in subordinea D.G.A.S.P.C. Tulcea
Detaliu pentru invitatia numarul 345845
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345845/24.04.2013
Denumire contract: Furnizare paine la centrele din municipiu si judet aflate in subordinea D.G.A.S.P.C. Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUICod fiscal: 9574414, Adresa: STR.CORNELIU GAVRILOV NR.120, Tulcea, Telefon: +40 0240517455, Fax: +40 0240516466
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: seap, seap, Romania, cod postal: seap
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare paine la centrele din municipiu si judet aflate in subordinea D.G.A.S.P.C. Tulcea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de paine de 400gr.ambalata in folie din material plastic/hartie de diferite tipuri, care trebuie sa corespunda conditiilor prevazute de reglementarile in vigoare, la centrele din municipiu si judet aflate in subordinea D.G.A.S.P.C. Tulcea.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 32, 097.08 - 385, 164.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 7703 lei.Se va depune in orginal la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM.Conform art. 278^1 din OUG Nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului cadru suma de 3851.64 lei.Prevederile art.278^1 alin.1 din OUG 34/2006 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea DGASPC Tulcea, - in original;
- virament bancar(ordin de plata)in contul DGASPC Tulcea, RO28TREZ6415006XXX000164 deschis la Trezoreria Tulcea, cod fiscal 9574414;Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin modalitatile prevazute de art. 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - FORMULAR 1 - Declaratie privind eligibilitatea- ORIGINAL; Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.- FORMULAR 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - ORIGINAL; Tertul sustinator, daca este cazul, va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, lit.a)c^1) si d) din OUG nr.34/2006 - ORIGINAL;Pentru a fi calificat ofertantul/candidatul, nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 .- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- FORMULAR 3 ? ORIGINAL; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: - Marinov Gabriel - Teodosie - Director General;
- Badulescu Dumitra- Director General Adjunct;
- Nediu Filoreta - Director General Adjunct Economic;
- Calina Ion ? Sef serviciu;
- Sidorencu Roxana ? Sef serviciu;
- Giurea Luminita ? Sef serviciu;
- Bahaciu Felicia - Serviciul financiar - contabil;
- Alempie Terente - Sef serviciu;
- Baragan Dumitra - Sef serviciu;
- Vramulet Calin - Compartiment juridic;
- Ion-Eremia Elena - Compartiment juridic;
- Olteanu Mona - Comp.Achizitii;
- Costache Otilia Niculina - Comp.Achizitii;
- FORMULAR 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care vor certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta.- FORMULAR 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se solicita formularul datat, stampilat, completat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului. Pentru persoanele juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul teritorial care sa cuprinda: - date de identificare legale ( denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- reprezentantii legali;
- obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei.Se solicita ca informatiile cuprinse in certificat sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" pe fiecare pagina semnata si stampilata.In etapa evaluarii ofertelor, se solicita ofertantului clasat pe primul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere autorizata sau legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani.- Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: DECLARATIE privind utilajele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Se sol. ca ofertantul sa faca dovada ca are asigurate (in dotare proprie, prin
contracte sau prin conventii de inchiriere etc.)utilajele, mijl.de transport si
dotarile necesare indepl contractului de furnizare produse, care sa asigure
pe toata durata transportului pastrarea nemodificata a caracteristicilor
produsului precum si protectia impotriva prafului, insectelor, rozatoarelor si altor surse de poluare, degradare si contaminare atat a produselor cat si a ambalajelor., Informatii privind experienta similara
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand
valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt
autoritati contractante sau clienti privati.
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor
de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor privind mijloacele de transport al produselor alimentare de origine nonanimala., conform Ordin 111/16 decembrie 2008., Prezentare mostreIn scopul dovedirii capacitatii de a livra produse similare, precum si conformitatii cu produsul solicitat, ofertantul va prezenta o mostra, din produsul ofertat.(Anexa 1, capitol furnizare lit.e din Ordin ANRMAP nr.509/2011)Mostra va fi predata pe baza de proces verbal de predare-primire la sediul autoritatii contractante, semnat de ambele parti, pana la data limita pentru depunerea ofertelor. Certificarea sistemului de management de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 16:19