Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE PAINE PROASPATA


Detaliu pentru invitatia numarul 347210
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Calarasi
Numar invitatie: 347210/22.05.2013
Denumire contract: FURNIZARE PAINE PROASPATA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului CalarasiCod fiscal: 17157183, Adresa: Str. Baraganului nr.1, Calarasi, Telefon: 0242311060, Fax: 0242306917
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Baraganului nr.1, Calarasi, Romania, cod postal: 910105, telefon: +40 242311060, fax: +40 242306917, persoana de contact: Serviciul Achizitii-Investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului CalarasiStr. Baraganului nr.1, Calarasi, Jud.Calarasi.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PAINE PROASPATA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE DE PAINE PROASPATAVALOAREA ESTIMATA MINIMA A CONTRACTULUI INITIAL (PANA LA 31.12.2013) - 153.061, 00 LEI - REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI, IN FCT DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE;VALOAREA ESTIMATA MAXIMA A CONTRACTULUI INITIAL (01.01.2014-30.04.2014) - 229.592, 00 LEI - REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA CE CONTINE SI VALOAREA SUPLIMENTARILOR PENTRU PRIMELE 4 LUNI ALE ANULUI 2014.Optiuni: VAL.EST.MIN. FARA TVA - 153.061, 00VAL.EST.MAX. FARA TVA - 229.592, 00
II.1.6) CPV: 15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 061 - 229, 592 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1530 LEI ; VALABILITATE 90 ZILE DE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR, este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Forma de constituire a garantiei de participare acceptata, va fi, dupa caz : a)- virament bancar in cont garantii : RO64TREZ2015006XXX001867 deschis la Trezoreria Calarasi; Cod fiscal 17157183 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurarib)- depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante, sau depunerea unui ordin de plata , fila C.E.C., cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana ladata deschiderii ofertelorc)In cazul asociatiilor, garantia de participare va fi constituita de catre unul dintre asociati. Garantia de participare nu poate fi constituita de catre subcontractanti.d)-In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare , acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participaree)- In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.f) -Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HGR nr. 925/2006. In cazul in care exista o contestatie, iar CNSC-ul o respinge ca fiind nefondata, A.Contractanta va retine garantia de participare cf art.278 1/OUG 34/2006.g)- garantia de participare se va depune in lei sau euro la cursul de schimb publicat de BNR cu 5 zile inaintea datei limita stabilite pentru primirea ofertelor.
Garantie de buna executie
5% DIN VALOAREA ESTIMATA FARA TVA, SE VA CONSTITUI CF ART.90-HG 925/2006 PRINTR-UN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA SAU DE ASIGURARI, CARE DEVINE ANEXA LA CONTRACT.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1-DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVED ART 180 DIN OUG 34/2006;2-DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVED ART 181 DIN OUG 34/2006;3-DECLARATIA PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA4-CERTIFICATUL DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA;5-CERTIFICATE CONSTATATOARE(ATESTARE FISCALA, TAXE, IMPOZITE LOCALE) DIN CARE SA REZULTE OBLIGATIILESCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE;6-DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVED ART 69-1/OUG34/2006.PERSOANELE CU FUNCTII DE DECIZIE DIN CADRUL A.C. SUNT: MIHAI ROIBU, STELUTA MOCANU, DECU MARIUS-DANIEL, VASILEGEORGETA, TOMA CORNELIA, MOCANU IONEL, TANASE FLORICA, SERBAN ROBERT, STANCIU MARINELA, DRAGU PAUL, STEFANESCU LUCIAN, SMADU VALERIU, MIHAI LUMINITA, GROSU LAVINIA, SFARLEA MIHAELA, ANGHEL GABRIELA, CONSTANTIN PETRUTA, CULIGA EMILIA, ARBAGIC DANIELA, SAVU RADU MARIANA, TAFLARU GIANNI ION, CIOBOTARU FLORIAN.PERSOANELE CARE APROBA BUGETUL A.C.: CONSILIUL JUDETEAN, REPREZENTAT PRIN RADUCU FILIPESCU-presedinte, IONSTEFAN-vicepresedinte, DUMITRU TUDONE-secretar, MARANDA PIPOS-director executiv, VASILESCU SORIN-director executiv, PARASCHIVA MURESANU-director executiv, GEORGESCU BOGDAN-vicepresedinte, consilieri: ALECU GHEORGHE, ANA TITU, BARBU VALENTIN, CRAIU JOLAN, DINULESCU MARIAN, DRAGOMIR MARIA, DRAGU NICOLAE, DRAGAN MARIAN, ENCIU NICULAE, ILIESCU EUGENIA, MANEA IONEL, MIHAI ION, NUTU MARCEL, PASCU VIOLETA, PACALASC CLAUDIA, PETCU VICTOR, RADULESCU GABRIEL, ROGOZ NICOLAE, SAMOILA ION, SBARCEA MARIUS-VIRGIL, STOICIU MARIN, STEFAN ION, TOMOIOAGASTEFAN-LIVIU, VIRTEJEANU LIVIU, VRAJITORU SORINEL-MARIAN. 1-CERTIFICAT CONSTATATOR REGISTRUL COMERTULUI;2-OFERTANTULUI CLASAT PE PRIMUL LOC I SE VA SOLICITA, INAINTE DE TRANSMITEREA COMUNICARII PRIVIND REZULTATUL PROCEDURII DE ATRIBUIRE, SA PREZINTE PENTRU CONFORMITATE, DOCUMENTUL IN ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1-CIFRA DE AFACERI DIN ULTIMII 3 ANI2-BILANT CONTABIL ULTIMUL PE CARE IL DETINE CF LEGISLATIEI IN VIGOAREPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1-LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DIN ULTIMII 3 ANI, DIN CARE SA REIASA CONFORM CERTIFICATELOR/DOCUMENTELOR PREZENTATE, CA OFERTANTUL A FURNIZAT PRODUSE SIMILARE CU CELECARE FAC OBIECTUL PREZENTULUI CONTRACT, CATRE CEL PUTIN O AUTORITATE CONTRACTANTA SAU CATRE UN CLIENT BENEFICIAR.2-AUTORIZATIA SANITAR VETERINARA (Directia sanitar veterinara);3- PREZENTAREA IMPREUNA CU OFERTA, AUNEIMOSTRE DIN FIECARE PRODUS IN AMBALAJUL DE FURNIZARE, PANA LA DATA SI ORA LIMITA STABILITE PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR. CERTIFICATE EMISE DE ORGANISME INDEPENDENTE PRIN CARE SE ATESTA FAPTUL CA OPERATORUL ECONOMIC RESPECTA STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATIIISO 9001, ISO 22000 SAU ECHIVALET-INCLUSIV PROBE SAU DOVEZI PREZENTATE DE OPERATORUL ECONOMIC RESPECTIV, IN MASURA IN CARE PROBELE/DOVEZILE PREZENTATE CONFIRMA ASIGURAREA UNUI NIVEL CORESPUNZATOR AL CALITATII (ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA SAU CONFORM CU ORIGINALUL)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 18:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer