Achizitie publica - furnizare paine semialba
Detaliu pentru invitatia numarul 322625
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322625/23.03.2012
Denumire contract: furnizare paine semialba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta MargineniCod fiscal: 4280248, Adresa: Str. Moreni, Nr. 1, I. L. Caragiale, Telefon: 0245 660210, Fax: 0245 660211
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Moreni, Nr. 1, I. L. Caragiale, Romania, cod postal: 137255, telefon: +40 245660210, fax: +40 245660211, persoana de contact: Marius Adam
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Moreni, nr. 1, com. I.L. Caragiale, jud. Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare paine semialba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare paine semialba a 0, 500 kg pentru hranirea persoanelor private de libertate din custodie
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 456, 036 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 9120 leisi se va constitui prin : - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire- prin depunerea la casieria unitatii contractante a sumei in numerar.- prin ordin de plata in contul RO09TREZ2745005XXX000030 deschis la Trezoreria Moreni, astfel incat la data si ora deschiderii ofertelor sa se afle in contul autoritatii contractante.- ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere conform legilor in vigoare cu conditia de a face dovada acestui lucru.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 30 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor- Garantia de participare se va elibera conform legii.- Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare la deschiderea documentatiei de atribuire duce la respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea fara T.V.A a contractului subsecvent se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin depunere de numerar la casieria achizitorului.Garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 2, 5% din valoarea contractului fara TVA, pentru IMM-uri.- Garantia de buna executie se va elibera / restitui conform legii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - completare formular Anexa 1, declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - completare formular Anexa 2, declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 1813.Certificat de atestare fiscala - certificat de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta , care vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.)4.certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale - certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, care vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.)5.Certificat de participare la procedura cu o oferta independenta - - completare formular anexa 36.Declaratia privind neancadrarea in art 69^1 din OUG 34/2006 - completare formular anexa 4(Persoanele cu functie de decizie din partea autoritatii contractante (AC) in ceea ce priveste, organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tiberiu Firinel Ungureanu - director, Dumitru Ene - director adj. ec administrativ, Marian Aldea- director adj. siguranta detinerii, Camelia Herea - director adj. reintegrare sociala, Mihaela Dinu - sef serviciu logistica, Liliana Popescu - contabil sef, Bogdan Bauer - consilier juridic) 1.Certificat constatator - certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. (se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.)Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - se solicita mostre de produs insotite de buletin de analiza, care vor fi depuse odata cu oferta, Informatii privind subcontractantii, Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP, la solicitare, prin e-mail sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 12:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 09:50