Achizitie publica - Furnizare paine semialba
Detaliu pentru invitatia numarul 342066
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342066/28.01.2013
Denumire contract: Furnizare paine semialba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CODLEACod fiscal: RO24982654, Adresa: Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Codlea, Telefon: 0268251936, Fax: 0268251753
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Codlea, Romania, cod postal: 505100, telefon: +40 268251936, fax: +40 268251753, persoana de contact: Ionut Ghinea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Codlea, str.Garii, nr.12, Codlea, jud.Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare paine semialba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: - Denumirea contractului ? FURNIZARE paine semialba- Demararea procedurii de cerere de oferta pentru atribuirea acordului cadru pentru furnizare paine semialba este reluata, in urma anularii procedurii de cerere de oferta pentru atribuirea acordului cadru pentru furnizare paine semialba din data de 22.01.2013.Cantitatile minime si maxime contractate prin incheirea acordurilor-cadru: Paine alba ? cantitate minima 70000 kg; cantitate maxima 80000 kgCantitatile minime si maxime contractate prin incheierea unui contract subsecvent.Paine alba ? cantitate minima 14000 kg; cantitate maxima 16000 kgCONTRACTELE SUBSECVENTE SE VOR INCHEIA LUNAR/TRIMESTRIAL in functie de creditele bugetare alocate si de perioada pentru care sunt alocate creditele bugetare.
II.1.6) CPV: 15810000-9 - Produse de panificatie, produse de patiserie si de cofetarie proaspete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea totala estimata, iar echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Paine semialba - 1520 leiTOTAL ? 1520 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participareva fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei .Forma de constituire a garantiei de participare : - in numerar la casieria unitatii ;
- prin virament bancar - RO66TREZ1375005XXX000029, CUI 4317584 deschis laTREZORERIA Codlea- orice instrument bancar de garantie emis de o societate bancara ori societate de asigurari, in original, cu respectarea prev art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.IMM pot beneficia de reducerea de 50%din cuantumul garantiei de participare cf LG 346/2004, dovada incadrarii in categoria IMM( anexele ½ din OUG 27/2006 completate). Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe proprie raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic ofertant conform modului prevazut in anexele 1 si 2 din OUG 27/2006. Aceste declaratii cu privire la incadrarea operatorilor economici in categoria IMM-urilor vor fi depuse pana la limita de depunere a ofertelor si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor, conform prevederilor art.172 alin.1 din OUG nr.34/2006. Dovada constituirii garantiei de participare poate fi prezentata de ofertant pana cel tarziu la data si ora deschiderii, conform prevederilor art 86 alin.6 din HG nr. 925/2006
Garantie de buna executie
- 5 % din valoarea contractelor subsecvente.- modul de constituire a garantiei de buna executie: (1) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, care devine anexa la contract.(2) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractelor subsecvente. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.3) In numerar la casieria unitatii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, care sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezenta unui certificat / document emis sau contrasemnat de o autoritate sau de clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat, si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unui certificat confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilorde produsese realizeazaprintr-o declaratie a operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.01.2013 08:37