Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare paine semialba


Detaliu pentru invitatia numarul 353697
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL AIUD
Numar invitatie: 353697/13.09.2013
Denumire contract: Furnizare paine semialba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL AIUDCod fiscal: 24920627, Adresa: Str. Morii Nr. 7-9, Aiud, Telefon: +40 0258861021, Fax: +40 0258863575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Morii Nr. 7-9, Aiud, Romania, cod postal: 515200, telefon: +40 0258861021, fax: +40 0258863575, persoana de contact: MIRCEA MIIHET
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Aiud Str. Morii nr. 7-9
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare paine semialba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare paine semialba
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 379, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform art.86 H.G.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cont RO33TREZ0045005XXX000042, CF 4331341 ( cod fiscal garantii ) deschis la Trezoreria AiudPerioada de valabilitate a garantiei de participare , ,este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei? respective 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare in suma totala de 7500 lei .Echivalentul pentru garantia de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.I.M.M. ? urile pot beneficia de reducerea de 50 % din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilorLegiinr. 364/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006. (formular nr. 1)Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 181 dinO.U.G. nr.34/2006. ( formular nr. 2 )Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. ( formular nr. 3 ) Persoanele cu functiede decizie: Nazare Valentin, Mihet Mircea, Marginean Ovidiu, Boc Viorica, Inceu Mihai, Toma Florin, DamianAurelian.Certificatului de participare cu oferta independenta. ( formular nr. 4 ) Certificatul constatator emis de ORC (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul) din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In situatia in care certificatul emis de ORC a fost prezentat in forma copie conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , de a prezenta documentul inoriginal/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul aferent contractuluipe ultimii 3 ani conform art. 185 alin..2 OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2013 08:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer