Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare paine semialba maxim 107000 kg


Detaliu pentru invitatia numarul 345302
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Penitenciarul cu Regim Inchis Miercurea Ciuc
Numar invitatie: 345302/16.04.2013
Denumire contract: Furnizare paine semialba maxim 107000 kg
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim Inchis Miercurea CiucCod fiscal: 4245631, Adresa: Str. Zold Peter nr.2, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0266316971, Fax: 0266316974
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Zold Peter nr.2, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266316971, fax: +40 266316974, persoana de contact: Tiberiu Kedves
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Penitenciarului Miercurea Ciuc, str.Zold Peter nr.2, mun.Miercurea Ciuc, jud.Harghita.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare paine semialba maxim 107000 kg
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Paine semialba cu masa nominala de 0.5 kg, destinata consumului zilnic al persoanelor private de libertate.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127, 200 - 170, 130 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3400 lei. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data de 10.04.2013.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar, cont RO59TREZ3515005XXX000176, Trezoreria mun.Miercurea Ciuc, cod fiscal 4245631, orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si perioada prevazuta mai sus cu respectarea prev.art.86(1), (2), (3)din HG 925/2006 cu modif.si coplet.ulterioare. IMM pot beneficia de reducerea de 50%din cuantumul garantiei, cf.prev.L346/2004, dovada incadrari in categoria IMM (anexele 1/2 din Og 27/2006, completate corespunzator), aceste documente se vor accepta in oricare dintre formele: original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, conf. Ord.ANRMAP nr.509/2011. Nota: 1.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse cf. HG 925/2006, art.36 lit.a, ofertele fiind considerate inacceptabile. Dovada constituirii garantiei de participare poate fi prezentata de ofertant pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor;2.Garantia de participare se restituie sau retine, dupa caz conform art.87 si 88 din HG nr. 925/2006;3.Garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondat de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art.278 1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantatre emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract cu respectarea prev.art.89(2), (3)din HG 925/2006 cu modif.si complet.ulterioare. Daca autoritatea contractanta si ofertantul castigator convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. IMM pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei, cf. prev. L346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea, conform art.180 din OUG34/2006.(Acest document este obligatoriu pentru ofertant si de tertul sustinator daca este cazul) completat pe modelul formularului disponibil in sectiunea "documentatie si clarificari".-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006. (Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a, lit.c si lit.d din OUG 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator daca este cazul), completat pe modelul formularului disponibilin sectiunea "documentatie si clarificari", solicitat cerinta obligatorie.-Certtificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului(din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).-Certificat prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul local(din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, completat pe modelul formularului disponibilin sectiunea "documentatie si clarificari", solicitat cerinta obligatorie.-declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art.69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, solicitat cerinta obligatorie.-Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie: - Blaga Ioan - director;
- Balo Reka Csilla - director adj.ec.-adm.;
- Gall Arpad - director adj. SDRP;
- Pihernea Iuliana - sef birou logistic;
- Bujac Mihaela - consilier juridic;
- Czeran Elisabeta - persoana imputernicita cu acordarea vizei CFFP;
- Todor Lenke - pt. contabil sef;
- Kedves Tiberiu - ofiter specialist;
- Olteanu Mihaita - agent achizitor;
- Dusa Florin - agent administrativ;
- Tudureanu Ionel - agent administrativ;
- Gall Jolan - agent administrativ;
- Iesan Clara - agent administrativ;Nota- Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare dintre formele: original;copie legalizata;copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", in conformitate cu prevederile art.5 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa instanta competenta in oricare dintre formele: original; copie legalizata;copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", solicitat cerinta obligatorie. Autoritatea contractanta va solicita ofertatului clasat pe primul loc, inainte de transmitere a rezultatului procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, completata potrivit modelului de formular din sectiunea "documentatie si clrificari". -Documente (certificate, recomandari, etc.)cu care ofertantul s-a aflat in relatii contractuale in ultimii 3 ani referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale. Prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul beneficiar, care sa ateste indeplinirea corespunzatoare a obligatiilor contractuale in contractele anterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 10:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer