Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE PAINE SEMIALBA (minim 132313 kg ? maxim 157863 kg) si specialitati de panificatie (minim 1164 kg ? maxim 2220 kg)


Detaliu pentru invitatia numarul 343972
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL SLOBOZIA
Numar invitatie: 343972/18.03.2013
Denumire contract: FURNIZARE PAINE SEMIALBA (minim 132313 kg ? maxim 157863 kg) si specialitati de panificatie (minim 1164 kg ? maxim 2220 kg)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL SLOBOZIACod fiscal: 4231679, Adresa: Str. Garii nr.54, Slobozia, Telefon: +40 243232606, Fax: +40 243232635
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Penitenciarul Slobozia, Str. Garii nr.54, localitatea Slobozia, judetul Ialomita, Romania, cod postal: 920041, telefon: +40 243232606, fax: +40 243232635, persoana de contact: VASILICA COMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Slobozia, Str. Garii nr.54, localitatea Slobozia, judetul Ialomita, Romania, cod postal: 920041, telefon: +40 243232606, fax: +40 243232635, persoana de contact: VASILICA COMAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PAINE SEMIALBA (minim 132313 kg ? maxim 157863 kg) si specialitati de panificatie (minim 1164 kg ? maxim 2220 kg)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor furniza catre achizitor produsele paine semialba si specialitati de panificatie
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 251, 542.04 - 302, 110.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul nr.01 ? paine semialba - cuantumul garantiei de participare este 5900 lei sau echivalentul in valuta stabilit la cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru data publicarii invitatiei de participare. Conform art 278^1 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 1% din aceasta valoare, cat si in situatia renuntatii la contestatie, clauza valabila doar pentru lotul nr.1.Lotul nr.02 ? specialitati de panificatie ? cuantumul garantiei de participare este 100 lei sau echivalentul in valuta stabilit la cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria Slobozia - RO38TREZ3915005XXX000111 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. Originalul documentului de constituire a garantiei va fi atasat coletului sigilat. Potrivit Legii 346/2004 ofertantii I.M.M.-uri pot beneficia de reducerea cu 50% din cuantumul garantiei de participare (a se completa declaratia din sectiunea formulare). Garantia de participare se restituie sau retine, dupa caz, conform art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile HG nr.925/2006, art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator. Daca autoritatea contractanta si ofertantul castigator, convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la disp.aut. contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din Ordonanta 34/2006.(Acest document este obligatoriu pentru ofertant si va trebui prezentat in original inclusiv de ofertantul asociat/subcontractant/tertul sustinator, daca este cazul).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta 34/2006.(Acest document este obligatoriu pentru ofertant si va trebui prezentat in original inclusiv de ofertantul asociat/subcontractant/tertul sustinator, daca este cazul, pentru a dovedi neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit.c), lit.c^1), lit.d) si lit.e) din O.U.G. nr.34/2006).3.Certificat prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).Nota: Se permite depunerea documentului solicitat in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Certificat prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul local (din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele)Nota: Se permite depunerea documentului solicitat in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.(Acest document este obligatoriu pentru ofertant si va trebui prezentat in original).6.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010.(Acest document este obligatoriu pentru ofertant si va trebui prezentat in original).7.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art.69^1 din OUG 34/2006 modificata.(Acest document este obligatoriu pentru ofertant si va trebui prezentat in original inclusiv de ofertantul asociat/subcontractant/tertul sustinator, daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - SORESCU VALENTIN ? Director- OVREIU AURELIAN ? Director adjunct- CIACHIR MARIUS ? Director adjunct- MAURER CHRISTIAN ? Sef serviciu I- MUSCA ROMEO ? Sef serviciu I- COMAN VASILICA ? Sef birou I- COMAN LUCICA ? Ofiter specialist I- CONSTANTIN ALINA?ELENA ? Ofiter I secretariat- OBREJAN MARIA ? Ofiter principal I- ARSENIE DOREL NINEL ? Ofiter specialist- BARBU MARIA ? agent administrativ principal I- DOBRICA FLORENTINA-GENINA ? agent administrativ principal I- DAVID DANIELA?MARIANA ? agent administrativ principal I- TRIPON ANICA ? agent administrativ principal I- VLAICU ION?CONSTANTIN ? agent administrativ principal I- SOARE ADRIAN ? agent administrativ principal I- NEAGU AURELIAN ? agent supraveghetor sef I- NASTASE DUMITRU ? agent merceolog principal I- DUDU ADRIAN ? agent tehnic principal I Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Nota : Se permite depunerea documentului solicitat in cadrul acestei sectiuni in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Inainte de semnarea acordului cadru ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau copielegalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer