Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE PAINE SEMIALBA SI COZONAC


Detaliu pentru invitatia numarul 356683
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL TG.JIU
Numar invitatie: 356683/23.12.2013
Denumire contract: FURNIZARE PAINE SEMIALBA SI COZONAC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL TG.JIUCod fiscal: RO 24910259, Adresa: Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Telefon: +40 0253216290, Fax: +40 0253219438
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Penitenciarul Tg-Jiu , Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Gorj, Romania, cod postal: 210185, telefon: +40 0253216290, fax: +40 0253219438, persoana de contact: FIERA DUVAC DANIEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Tg-Jiu , Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Gorj, Romania, cod postal: 210185, telefon: +40 0253216290, fax: +40 0253219438, persoana de contact: FIERA DUVAC DANIEL
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PAINE SEMIALBA SI COZONAC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FurnizareLot.1 Paine semialba minim 141800 kg- maxim 150200 kg .Lot.2 Cozonac minim 300 kg -maxim 370 kg.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 231, 878 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot.1 Paine semialba ? 3.400 lei .Lot.2 Cozonac ? 53 lei.Modul de constituire - conform prevederilor art. 86, alin 1 din HG 925/2006cu modificarile si completarile ulterioare. Termen de valabilitate: cel putin egal cu perioada de valabilitate a ofertei , respectiv 60 de zile de la termenul limita de primire al ofertelor Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar contul este RO20TREZ3365005XXX001905, deschis la trezoreria Tg-Jiu. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Potrivit Legii 346/2004 ofertantii I.M.M.-uri pot beneficia de reducerea cu 50% din cuantumul garantiei de participare.Documentele referitoare la incadrarea operatorilor economici in categoria IMM se vor depune pana la data limita pentru depunerea ofertelor .Echivalenta pentru garantia de participare depusa in ?alta moneda? se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Este in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006. Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar contul este RO20TREZ3365005XXX001905, deschis la trezoreria Tg. Jiu, CIF 4246378
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate - completare formular anexa 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - completare formular anexa 23. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - completare formular anexa 34.Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenullimita de depunere a ofertelor, eliberat de organele competente din cadrul Ministerului Finantelor Publice;5.Certificat din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de organele administratiei publice locale;6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006 - completare formular anexa 4 (persoanele cu functie de decizie din partea autoritatii contractante sunt: Ion Popescu - director, Habudeanu Constantin - director economico-administrativ, Florentin Caracaleanu - sef serviciu logistica, Fiera Duvac Daniel -agent achizitii , Anca Sarbu - responsabil viza CFP). Certificatul constatator emis de ORC, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul semnata si stampilata.In situatia in care certificatul emis de ORC a fost prezentat in forma copie conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , de a prezenta documentul in original/copie legalizata..
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale va cuprinde numarul de fax, adresa de corespondenta si cifrele de afaceri globale pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2013 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer