Achizitie publica - Furnizare paine si paine fara sare
Detaliu pentru invitatia numarul 346974
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346974/20.05.2013
Denumire contract: Furnizare paine si paine fara sare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARACod fiscal: 9819433, Adresa: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Telefon: +40 254233341, Fax: +40 254234384
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Romania, cod postal: 330180, telefon: +40 254233341, fax: +40 254234384, persoana de contact: Comp. Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte (parter) a D.G.A.S.P.C. Hunedoara din Deva, B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare paine si paine fara sare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare paine si paine fara sare, necesare beneficiarilor din cadrul structurilor functionale aleD.G.A.S.P.C. Hunedoara pentru consumul zilnic
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 263, 325 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareeste de 2634, 00 lei (lot1:141, 00 lei; lot2:888, 00 lei; lot 3:1290, 00 lei; lot 4:315, 00 lei);pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM.? perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor)Modalitatea de constituire a garantiei de participare: se va respectaprevederea art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006-Este permisa simodalitatea depunerii garantiei in numerar la caseria institutiei (program de lucru cu publicul: luni ? joi 7.30?10.00; 13.00- 15.00, vineri 7.30?10.00; 12.00- 13.00).Contul de garantii al autoritatii: RO18TREZ3665006XXX000128, deschis la Trezoreria DevaAutoritatea contractanta va retine/returna din garantia de participare sumele: lot2:887, 25 lei; lot 3:1290, 00 lei; lot 4:315, 00 lei) ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC in conformitate art.278 ^1 din OUG 34/2006Pentru garantia de participare depusa in alta moneda decat lei, cursul la care se va face echivalenta din lei in alta valuta va fi cursul stabilit de BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ( formular 1); Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ( formular2). Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Nota: Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.-Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (formular 3)? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinatorPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 sunt: Viorica Popescu ? Director General, Monica Georgescu ? Director Gen.Adj.Ec., Carmen Sorina Grama- Director Gen.Adj, Adela Coposescu ? Coord. Comp.Achizitii, Ramona Tudor ? inspector Comp.Achizitii, Georgeta Popa ? sef serviciu Contabilitate, Ion Popescu ? Sef Serviciu Aprovizionare, Alina Mihut ? sef birou juridic, Sorin Haiduc ? Consilier Comp.Achizitii- Certificat de participare cu oferta independenta, (Formular 4), conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010- Declaratieprivind calitatea de participant la procedura (formular 5)Nota: Sepermite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoanele fizice/juridice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate si faptul ca operatprul economic nu se afla in faliment, lichidare ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizataNote: 1) Se permite depunerea/prezentarea documentului solicitat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2) Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 si informatiile ce reies din certificatul constatator, autoritatea contractantea va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani . Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuata comunicat de BNR pt fiecare an in partePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara : se solicitao lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare., Cerinta nr. 2Informatii privind mijloacele de transportse solicita- declaratie privind mijloacele de transport, autorizate sanitar veterinar pentru transportul produselor deorigine nonanimala Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca dispune (in dotare proprie, prin contracte sau prin conventii de inchiriere, etc) de cel putin doua mijloace de transport specializate ?insotite de Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor privind mijloacelede transport ale produselor de origine non-animala, emis de Directia Sanitara veterinara sipentru Siguranta Alimentelor, copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, Cerinta nr. 3Operatorii economici sunt obligati sa prezinte mostre de produs (cu titlu gratuit), insotite de certificate de calitate /declaratii de conformitate, emise de organismele abilitate. Mostrele vor fi depuse pana la data limita de depunere a ofertelor, la adresa din Deva B-dul I. Maniu nr 18, Registratura, pe baza de Proces verbal de predare?primire, in 2 exemplare. Evaluarea lor din punct de vedere al cerintelor din caietul de sarcini se va efectua ulterior de catre comisia desemnata.Ofertantul care nu va depune oferta si mostrele pentru toate produsele solicitate va fi descalificat de la procedura de atribuire. SR EN ISO 22000:2005 sau echivalent ? ?Sistem de management al sigurantei alimentelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 13:17