Achizitie publica - Furnizare paine si produse de panificatie
Detaliu pentru invitatia numarul 323303
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323303/02.04.2012
Denumire contract: Furnizare paine si produse de panificatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ArgesCod fiscal: 9742496, Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Telefon: 0248/222578, Fax: 0248/222578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Romania, cod postal: 110347, telefon: +40 248/271131, fax: +40 248271220, persoana de contact: ioan preoteasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGASPC Ag, Pitesti, str. Calea Dragasani, Nr. 8, et. I
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare paine si produse de panificatie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare paine si produse de panificatie , la sediile unitatilor subordonate D.G.A.S.P.C. Arges, conform Anexei 2 la caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 261, 827 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.618, 00 lei (raportata la val. minima estimata).Garantia de participare este necesara pentru a proteja aut.contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe intreaga perioada derulata pana la semnarea ctr. de achizitie publica si pana la constituirea garantiei de buna executie a ctr.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita prin : - scrisoare de garantie bancara ? in original, Formularul nr. 11.- ordin de plata, in contul DGASPC Arges deschis la Trez.Pitesti -RO43TREZ0465006XXX004386, cod fiscal 9742496, cu cond.ca la data procesarii, suma sa fie virata in contul DGASPC Arges (vizat de unitatea bancara emitenta) .- instrument de garantare emis de o soc.de asig. in favoarea autorit. contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituepentru procedura ce face obiectul prezentei licitatii.Instrumentul de garantare tb. sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat.Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator.Dovada constituirii garantiei de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valab.solicitate in doc. de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertei, in cf. cu art. 33, alin. 3, lit. b din HG 925/2006, actualizata.Cf. art. 2781, din OUG nr.34/2006 modificata, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului o anumita suma in raport cu valoarea estimata a contractului.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, trebuie sa fie egala sau cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 zile de la data limita stab. pt. depunerea of.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 8% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. prev. art. 90, alin. 1 din HG. Nr. 928/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);sau- prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi, pana la constituirea cuantumului garantiei.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, coform Hotararii nr. 1045/19.10.2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Se va completa Formularul nr. 1, semnat de reprezentantul legal al ofertantului in original.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa Formularul nr. 2, semnat de reprezentantul legal al ofertantului in original.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul nr. 3, semnat de reprezentantul legal al ofertantului in original.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Se va completa Formularul nr. 4, semnat de reprezentantul legal al ofertantului in original.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa Formularul nr. 5, semnat de reprezentantul legal al ofertantului , original.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Adrian Macovei- Director General, Cornel Olteanu- Director General Adjunct, Adriana Badea- Sef Serv. Fin. Contab. si Buget, Ioan Preoteasa- Sef Birou APCSS.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.-- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte: -obiectul de activitate al respectivului operator economic, valabil la data sedintei de deschidere aferenta procedurii, eliberat cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor;
-faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata - Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.- In cazul in care in tara de origine sau tara in care este stabilit ofertantul nu se emite un astfel de document, se acceptadocumente edificatoarecare sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridical, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata si vor avea anexata traducere in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani financiari incheiati;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;, - Prezentarea de mostre pentrudemostrarea capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza. Certificat ISO 22000 (HACCP) sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 15:54