Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Paine si produse de panificatie


Detaliu pentru invitatia numarul 327763
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Bacau
Numar invitatie: 327763/24.05.2012
Denumire contract: Furnizare Paine si produse de panificatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului BacauCod fiscal: 8550000, Adresa: Condorilor nr. 2, Bacau, Telefon: 0723425572, Fax: 0234519042
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pictor Aman, Nr. 94C, Bacau, Romania, cod postal: 600164, telefon: +40 234570777, fax: +40 234570777
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Pictor Aman, Nr. 94C, Bacau, Romania, cod postal: 600164, telefon: +40 234570777, fax: +40 234570777
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Paine si produse de panificatie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Paine si produse de panificatie, la centrele arondate DGASPC BAcau, conform Caietului de sarcini si anume: Lot I: Zona Bacau Centru: valoarea minima 83.486, 00 lei respectiv valoarea maxima 108.532, 00 lei.Lot II: Centrul Rachitoasa: valoarea minima 56.663, 00 lei respectiv valoarea maxima 73.662, 00 leiLot III: Zona Onesti: valoare minima 44.234, 00 lei respectiv valoarea maxima 57.504, 00 leiLot IV: Zona Tg Ocna: valoare minima 25.484, 00 lei respectiv valoarea maxima 33.129, 00 leiLot V: Zona Comanesti: valoare minima 39.454, 00 lei respectiv valoarea maxima 51.290, 00 leiLot VI: Zona Ungureni-Parincea: valoarea minima 39.732, 00 lei respectiv valoarea maxima 51.651, 00 leiLot VII: Zona Racaciuni: valoarea minima 55.208, 00 lei respectiv valoarea maxima 71.770, 00 leiValoarea minima, pentru fiecare lot in parte, reprezinta valoarea estimata a contractului pana la 31.12.2012, corespondenta cantitatilor din caietul de sarcini, valoare care va sta la baza evaluarii incadrarii ofertelor depuse in conformitate cu art. 36 alin (1) lit e) din HG 925/2006.Valoarea maxima reprezinta valoare la care poate ajunge contractul, calculata pentru fiecare lot in parte, in conditia in care autoritatea contractanta opteaza pentru prelungirea contractului de achizitie publica pe perioada primelor 4 luni din anul 2013, conf. art. 6 alin (3) din HG 928/2006
II.1.6) CPV: 15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 447, 538 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare pentru toate loturile este 6.650 lei, si anume: Pentru lotul I-1.600, 00 Lei; pentru lotul II-1.100 lei, pentru lotul III-850 lei, pentru lotul IV-500 lei, pentru lotul V-750 lei, pentru lotul VI-750 lei si pentru lotul VII-1.100 lei. In cazul operatorilor economici care inainteaza oferte pentru mai multe loturi, garantia de participare se va stabili prin insumarea garantiilor aferente loturilor ofertate.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada precizata mai sus. Dovada constituirii garantiei de participare va fi trimisa in original autoritatii contractante, astfel incat sa ajunga pana cel mai tarziu in data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor, la adresa specificata la anexa A din prezentul anunt (BRM Terminal Bacau, Str. Pictor Aman, nr. 94C). Se va specifica pe documentul prezentat pentru ce lot/loturi se constituie garantia de participare.Nota: garantia de participare, pentru fiecare lot in parte, se va retine ofertantului in cazul in care: (1)revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (2) fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; (3) fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; (4)contestatia depusa de ofertant a fost respinsa de CNSC ca fiind nefondata, conf. art. 278^1 din OUG 34/2006-actualizata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA) si se poate constitui prin orice forma prevazuta de art. 90 din HG 925/2006-actualizata, agreata de ambele parti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original sau sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular N din sectiunea Formulare ? in original.6.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul J din sectiunea Formulare.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: a)Sorin Brasoveanu - Director generalb)Sorin Barladeanu - Director Adjunctc)Rodica Stiuca - Director Economicd)Lili Huian - Director Birou Licitatiie)Gicu Antochi - Director Unitate subordonata DGASPCNota 1: Pentru a fi valabile, din certificatele constatatoare trebuie sa rezultesituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaNota 2: Ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1 din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire.Nota 3: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Nota 4: Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentele echivalente celor solicitate la punctul 3&4 de mai sus, emise de autoritatile competente din statul de origine a ofertantului.Nota 5: In cazul in care ofertantul a depus copii cu mentiunea "conform cu originalul" ale docuemntelor de la pct. 3 si 4 din prezenta sectiune, Autoritatea cotractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de a lua orice decize referitoare la atribuirea contractului, originalele acestor documente. Neprezentarea acestora, in termenul solicitat, va clasifica oferta operatorului economic ca fiind inacceptabila (art. 36 alin (1) lit b) din HG 925/2006) Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta spre conformitate documentul de mai sus (certificatul constatator) in original sau copie legalizata (in cazul in care acest document nu a fost prezentat la momentul depunerii ofertelor).Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentul echivalent celui solicitat mai sus, emis de autoritatea competenta din statul de origine a ofertantului.Nota: Certificatul mai sus mentionat poate fi prezentat si in copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul". In aceasta situatie, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea certificatului in original sau copie legalizata, nu mai tarziu de momentul atribuirii contractului. Neprezentarea acestuia, in termenul solicitat, va clasifica oferta operatorului economic ca fiind inacceptabila (art. 36 alin (1) lit b) din HG 925/2006)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la data de 31.12.2010 (sau 31.12.2011 daca e posibil), vizat si inregistrat de organele competente., 2. Declaratie privind cifra de afaceri. Operatorii economic trebuie sa faca dovada detinerii unei cifre medii de afaceri, pe ultimiii 3 ani, cel putin egale cu urmatoarele sume: -pentru Lotul I: 166.000 lei;
-pentru lotul II: 113.000 lei;
-pentru lotul III: 88.000 lei;
-pentru lotul IV: 50.000 lei;
-pentru lotul V: 78.000 lei;
-pentru lotul VI: 79.000 lei;
-pentru lotul VIII: 110.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic si isi propune sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantii vor trebui ca la momentul semnarii contractului sa faca dovada ca mijloacele de transport ce vor fi utilizate pentru indeplinirea contractului sunt autorizate pentru aceasta activitate, conform ordiunui ANSVSA nr. 111/2008, 2. certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, 3. lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Operatorii economici trebuie sa faca dovada unei experiente similare, in ultimiii 3 ani, cel putin egale cu urmatoarele sume: -pentru Lotul I: 83.000 lei;
-pentru lotul II: 56.500 lei;
-pentru lotul III: 44.000 lei;
-pentru lotul IV: 25.000 lei;
-pentru lotul V: 39.000 lei;
-pentru lotul VI: 39.500 lei;
-pentru lotul VIII: 55.000 lei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se regaseste anexata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer