Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE PAINE SI PRODUSE DE PANIFICATIE LA DGASPC MURES


Detaliu pentru invitatia numarul 310176
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MURES
Cod de identificare fiscala: 9719809
Adresa: strada Trebely nr. 7, Targu Mures
Telefon: 0265213512
Fax: 0265211561
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: FURNIZARE PAINE SI PRODUSE DE PANIFICATIE LA DGASPC MURES
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: FURNIZARE PAINE SI PRODUSE DE PANIFICATIE LA DGASPC MURES CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 11.08.2011 16:34
Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2011 11:55
Adresa la care se transmit ofertele: DGASPC MURESTG. MURESSTR TREBELY NR. 7CORP C- REGISTRATURA
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGASPC MURESTG. MURESSTR TREBELY NR. 7
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 216, 590.42 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Decl.eligibilitate2.Decl.art. 1813.Doc.achitare obligatii buget4.Fisa inform. generale5. Decl. calit. participant procedura6. Certificat participare la licitatie cu oferta indep7 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial8. Cifra afaceri ultimii 3 ani9. Autorizatie sanitara si sanitar veterinara10. Licenta fabricatie11. Dovada detinerii demijloace transportautorizate12. Dovada ca personalul angajat care manipuleaza produsele în timpul livrarii este dotat cu echipament de protectie, 13. Buletine de analiza14. Docum. inregistrare pt siguranta alimentelor15. Decl.privind dotarile specifice si personal de specialitate16.Certificat HACCP17. Cerere particip. la procedura18. Certificatul de înregistrareActele se vor prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
DOCUMENTATIE DISPONIBILA IN SEAPGARANTIE DE PARTICIPARELOT I = 3300 LEILOT II=1000 LEIVALABILA 120 DE ZILE DE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer